نمایشگاه هفته دولت به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

هورنیوز«سعید رضوانی» ظهر امروز (چهاشنبه ۸ مرداد) در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های خوزستان که به مناسبت دهه ولایت و هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: خاستگاه فکری همه ما به موضوع غدیر باز می‌گردد که این مهم یکی از اصول مذهب تشیع است.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با بیان اینکه نگاه ما در حوزه روابط عمومی‌ها همیشه محصول ولایت بوده و این مهم را همیشه در راس امور قرار داده‌ایم افزود: موضوع غدیر را به‌عنوان بخش مهمی از زندگی شخصی خودمان پذیرفته‌ایم.

 

وی اضافه کرد: ما امروزه در دنیایی پر از ظلم و فساد توانسته‌ایم با استعانت از غدیر و موضوع ولایت ارزش‌های دینی و مذهبی را در کشور و دنیا نهادینه کنیم که باعث رشد و نجات کشور شده است.

 

رضوانی با اشاره به برگزاری هفته دولت عنوان کرد: با توجه به شرایط  ویروس کرونا نمایشگاه هفته دولت به‌صورت حضوری برگزار نمی‌شود و همه روابط عمومی‌ها باید برای معرفی دستاوردهای دولتی از  ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره‌مند شوند.

 

وی با اشاره به طرح آینه خدمت یاد آور شد: روابط عمومی ادارت و سازمان‌ها شاخص‌ترین اقدامات خود را  معرفی کرده تا در قالب اینفوگرافی به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شوند.

شبستان

https://hoorkhabar.ir/687694کپی شد!
26