دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی و مدیران متخلف برخورد جدی می کند

هورنیوز – حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری خوزستان در دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بر برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی استان با مفسدان اقتصادی و مدیران متخلف تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی استان با مفسدان اقتصادی و مدیران متخلف در هر درجه که باشند چه خرد یا کلان چه داخلی و خارجی، مبارزه قاطع و جدی خواهد داشت و هیچ مسامحه‌ای با این مفسدین نخواهد کرد.

 

رییس دادگستری خوزستان یکی از دغدغه‌های مهم رهبری در حال حاضر را وضعیت معیشت مردم دانست و افزود: مردم این روز‌ها در کنار امیدواری به دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی در پرونده‌های تشکیل شده، انتظار دیگری دارند و آن هم سرو سامان دادن به اوضاع اقتصادی و معیشتی و برخورد با عوامل گرانی‌های افسارگسیخته است.

 

این مقام مسؤول رفع مشکلات و موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی و کارخانجات خوزستان را نیازمند حمایت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان بر شمرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس اقتصادی کشور مشکل اساسی بنگاه‌های اقتصادی و کارخانجات استان عدم حمایت از آن‌ها می‌باشد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان باید با جدیت این موضوع را پیگیری و در رفع موانع تولید تلاش کنند.

 

حجت الاسلام مرادی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب درحوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در دنیای امروز فضای مجازی، فضای حقیقی را مدیریت می‌کند و اصولاً قدرت این طیف از رسانه‌ها در تنویر و یا تشویش افکار عمومی اجتناب‌ناپذیر است و نمایندگان مجلس با استفاده از ظرفیت نخبگان راه‌کار‌های مناسبی برای این موضوع ارائه کنند.

 

وی بر تعامل و همکاری دادگستری خوزستان پیرامون حل مشکلات و موانع استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان تاکید کرد و گفت: باید با همکاری و تعامل همدیگر مشکلات بی شمار استان حل و فصل شوند.

https://hoorkhabar.ir/687670کپی شد!
24