عملکرد افشین حیدری در ورزش ماندگار می ماند

هورنیوز – این روزها پس از اتفاقات کم نظیر و تلاش‌های خستگی ناپذیر افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان که خود از جنس ورزش و جوان‌ترین مدیرکل کشور محسوب می‌ شود، و پس از سالها احتمال برپایی یک رکورد در گرفتن دو سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و خوشحالی زایدالوصف اهالی فوتبال و حتی دیگر رشته‌ها و همچنین مردم خونگرم، باغیرت و با شرف خوزستان، متاسفانه شاهد و ناظر مبتلا شدن این مدیر به ویروس کرونا شدیم.

 

کار منهای وقت شناسی، یعنی تا پاسی از شب حضور در شهرستانهای استان جهت تکمیل زیرساخت‌ها و پیگیری مداوم مشکلات از خصایص بارز و مشخصه‌ی این مدیر جوان و توانمند است. اما این بار با یک حرمت شکنی، متاسفانه شاهد سنگ اندازی یک مسئول سیاسی شهر بندری استان هستیم و ناباورانه شنیدیم که وی با تاخت تاز به مدیر کل ورزش و جوانان به فکر جایگاه از کف رفته خویش است! به مصداق اینکه ببری مال مردم چو مالت ببرند بانگ فریاد برآری که مسلمانی نیست!!

 

این مسئول که از وحشت نماینده فعلی شهرش که دستی در تخریب انتخابیش نیز داشته و پیوستنش به دیگر نماینده‌ای که حائض آرا نشده بود، اینک می‌خواهد بی وفایی خود را به عنوان وفاداری قالب نماینده جدید با این حرکات مذبوحانه کند!

 

به درستی شاهدیم در ورزش ایران و آسیا تنها مدیر‌کل و مسئول ورزشی که به خاطر انجام کارهایش متاسفانه به ویروس جهانگیر کرونا مبتلا شد، همین رعنا جوان ورزش خوزستان یعنی افشین حیدری است. به راستی دیدیم صبحانه، ناهار و شام این مسئول و به قول گزارشگرهای فوتبالی گم شده است. همچنین خود و کلا خانواده‌اش مبتلای ورزش و رو براه کردن امورات در این بخش هستند. راستی به کدامین جرم بایستی به حریم دیگران جهت بقای نامیمون خود حمله کنیم؟

https://hoorkhabar.ir/687649کپی شد!
154