از اعتراضات کارگری اخیر هفت تپه بی‌اطلاعم!

هورنیوز – عدنان غزی، فرماندار شهرستان شوش، در خصوص رسیدگی به مطالبات کارگران معترض شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: به این منظور با امید اسدبیگی، کارفرمای شرکت و استاندار خوزستان مذاکراتی داشتیم و حتی اخیرا جلسه‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون این موضوع با حضور مسئولان مربوطه و کارفرما برگزار شده و منتظر ابلاغ مصوبات این جلسه هستیم؛ که در آن، تعیین تکلیف وضعیت پرداخت معوقات کارگران صورت گرفته است.

 

غزی در خصوص برگزاری اعتراضات کارگری این شرکت مقابل فرمانداری شوش، بیان کرد: اطلاعی از برگزاری این اعتراضات مقابل فرمانداری شوش ندارم  چرا که به ویروس کرونا مبتلا شدم و ۴۰ روز است که در قرنطینه به سر می‌برم!

 

فرماندار شهرستان شوش خاطرنشان کرد: برای اطلاع از مصوبات جلسه مذکور و تعیین وضعیت کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، از وزارت کار جویا شوید. بنده در جریان جزئیات این جلسه نیستم و از اعتراضات شرکت هفت تپه و وضعیت کارگران بی خبرم.

 

وی در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: پیگیر وضعیت کارگران شرکت هفت تپه هستیم و به زودی جلسه‌ای با شورای تامین استان خوزستان برگزار خواهیم کرد تا پیگیر پرداخت معوقات حقوقی آنان شویم. تمام تلاشمان را برای حل مشکلات هفت تپه انجام داده ایم و همچنان پیگیر این جریان هستیم. امیدواریم به زودی حقوق‌های معوق این شرکت پرداخت شود تا شرمنده کارگران نباشیم!

 

گفتنی است، فرماندار شهرستان شوش در حالی از برگزاری اعتراضات کارگری مقابل فرمانداری شوش ابراز بی اطلاعی می‌کند که امروز، هفتم مرداد ماه برای چهل و چهارمین روز پیاپی است که کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مقابل فرمانداری شوش دست به اعتراض مسالمت‌آمیز زدند و خواهان رسیدگی به مطالباتشان هستند.

دانشجو

https://hoorkhabar.ir/687661کپی شد!
84