ادامه تجمع کارگران هفت تپه مقابل فرمانداری شوش

هورنیوز – یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، در خصوص اعتصابات کارگری این شرکت، گفت: امروز، ۱۰ تیرماه و برای شانزدهمین روز پیاپی، کارگران این شرکت به صورت مسالمت آمیز دست به اعتصاب زدند.

 

وی بیان کرد: اعتصابات امروز، مقابل فرمانداری شوش برگزار شد و کارگران خواستار پرداخت حقوق سه ماهه اول امسال و حق بیمه ها، خلیع ید اسدبیگی‌ها و لغو فوری قرارداد واگذاری شرکت و جلوگیری از هرگونه خصوصی سازی دیگر، بازداشت امید اسدبیگی، محاکمه و اشد مجازات غارتگران بیت المال، بازگشت به کار کارگران اخراجی، قطع همکاری و بیرون رفتن تمامی مدیران بازنشسته از شرکت، پرداخت مزایای عرفی برابر به تمامی پرسنل شدند.

 

این کارگر هفت تپه در خصوص قطع همکاری و بیرون رفتن تمامی مدیران بازنشسته از شرکت، اظهار کرد: شفیعی، یکی از این مدیران بازنشسته است که سابقه فعالیتی در هفت تپه نداشته و به عنوان بازگشت به کار، در این شرکت مشغول به کار شده است. به گفته شفیعی، بخاطر روابط حسنه‌ای که ایشان با دستگاه قضایی خوزستان دارد، توانسته توجه امید اسدبیگی را جلب کند و در این شرکت، فعالیت داشته باشد و اکنون به عنوان رئیس اداره غیرنیشکری در هفت تپه اشتغال دارد و زمین‌های شرکت را به افرادی خاص اجاره می‌دهد و هزینه‌های اجاره زمین‌ها، به حساب شخصی او واریز می‌شود. کارگران هفت تپه خواستار اخراج شفیعی و سایر بازنشستگان شرکت هستند.

https://hoorkhabar.ir/686040کپی شد!
45