آشفته بازار بورس اهواز در روزهای کرونایی

هورنیوز –  در روزها و ماه هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا ، حتا اقتصادهای بزرگ نیز دچار اختلال شده و نوعی رکود را پشت سر می گذرارند وضعیت بازار بورس به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای اقتصادی، در همه کشورها به تبع مشکلات اقتصادی بوجود آمده روزهای ناخوشی را سپری می کند.

 

این وضعیت اما در نهایت تعجب در کشورمان دیده نمی شود چرا که با فروش و ورود شرکت های بزرگ دولتی و خصولتی به یکباره بازارس بورس ایران با رشد بی سابقه ای مواجه شد و هم اکنون نیز عموم مردم به سمت این بازار حرکت کرده اند.

 

در اینجا مقصود تجزیه و تحلیل بازار بورس نیست بلکه هدف پرداختن به موضوعی است که این روزها بدجور دامن استان خوزستان را گرفته و شرایط دشورای را برای اهالی این استان بوجود آورده است.

 

کروناویروس و مدیریت آن در یکی از شلوغ ترین اداره های این روزهای سراسر کشور و خوزستان مراد این نوشتار است.

 

بازارهای بورس همانطور که اشاره شد این روزها حسابی پر رفت و آمد است و یکی از کانون های ازدحام جمعیت به شمار می رود و در صورتی که پروتکل های بهداشتی در این مراکز رعایت نشود به تنهایی می توانند در نشو و نشر و گسترش این ویروس نقش داشته باشند.

 

تالار منطقه ای بورس خوزستان در روزهای پرکار بورس، مراجعین بسیاری دارد؛ در این تالار تا چندی پیش پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شد که ظاهرا پس از درخواست هایی که البته از سوی مدیریت این تالار نبوده است، مرکز بهداشت پاره ای از تهمیدات بهداشتی  را در آنجا پیاده سازی نمود.

 

با وجود رعایت برخی از موارد بهداشتی اما همچنان برنامه ای از سوی تالار منطقه ای بورس برای مدیریت مراجعین وجود ندارد و مراجعین به تعداد زیاد پشت درها و داخل سالن و فضای اداری با رعایت کمترین فاصله های اجتماعی حضور دارند و این فضا را که مورد توجه خیل کثیری از شهروندان است به نقطه ای تهدیدآمیز برای سلامت شهروندان تبدیل کرده است.

 

پیشنهاد می شود مدیریت این دستگاه و یا سایر ارگان ها و سازمان هایی که مراجعین بسیاری دارند مدیریت مناسبی برای رعایت کامل و تام پروتکل های بهداشتی داشته باشند تا هرچه زودتر شاهد کاهش التهاب این ویروس در استان خوزستان و کشور باشیم.

https://hoorkhabar.ir/685993کپی شد!
117