ضرورت شفاف‌سازی بودجه ۵۰ میلیون یورویی برای آبرسانی به غیزانیه

هورنیوز – ۱۷ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان خواستار شفاف سازی نحوه هزینه کرد بودجه ۵۰ میلیون یورویی آبرسانی به غیزانیه شدند.

 

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به گذشت چند هفته از اتمام زمان وعده داده شده برای افتتاح طرح آبرسانی به روستا‌هایی از بخش غیزانیه، ضمن تشکر بابت انجام وظیفه و تلاش‌های هرچند اندک و مشخصا ناکافی صورت گرفته در این راستا، طی پیگیری‌های مداوم صورت گرفته در این مدت مشخص شده است که غیزانیه هنوز آب ندارد. اکنون ۱۷ تشکل دانشجویی درخواست دارند تا با توجه به بودجه اختصاص یافته ۵۰ میلیون یورویی از صندوق توسعه ملی برای حل کامل معضل آب اهواز و خوزستان، شفاف‌سازی کامل درباره چگونگی و مقدار تحصیل و نگهداری این بودجه، و از همه مهمتر ریز هزینه‌کرد آن صورت پذیرد.

 

دانشجویان در این نامه بیان کردند: بدیهی است تاکنون این مبلغ به شیوه درست و با مدیریت جهادی مصروف رفع مشکلات مردم شریف، نجیب و انقلابی این استان نشده است وگرنه وضعیت آب و فاضلاب شهری و روستایی این استان به شیوه کنونی و بحران‌ساز نبود.

 

در بخش پایانی این نامه آمده است: در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی نیز اعلام آمادگی می‌کند که پس از انجام هماهنگی‌ها ظرف چند هفته سامانه اینترنتی لازم برای شفاف‌سازی مخارج بودجه‌ای تخصیص یافته پیشین و این بودجه ۵۰ میلیون یورویی را آماده کرده و به تدریج تکمیل کنید.

https://hoorkhabar.ir/685969کپی شد!
91