کرونا خیال رفتن از خوزستان را ندارد

هورنیوز – علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به بیماریابی قدرتمند و البته بی توجهی مردم و اصناف نسبت به پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مشاهده تردد‌های غیرضروری در سطح شهر و اماکن شلوغ، در هفته‌های گذشته تاکنون شاهد افزایش ابتلا به ویروس کرونا هستیم.

او افزود: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه روز گذشته، ۷۴۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به ۱۳ هزار و ۵۲۸ نفر رسید.

به گفته احسان پور، از مجموع افراد شناسایی شده، ۵۲۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی هستند و ۲۱۸ بیمار نیز بستری شدند، ضمن اینکه در حال حاضر ۹۲۲ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان قرار دارند و با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۲ هزار و ۷۶ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: در شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا ویروس به ۵۳۰ نفر برسد.

https://hoorkhabar.ir/684715کپی شد!
20