محدودیت برای برگزاری مراسم هفته کارگر

هورنیوز – ارسلان غمگین اظهار کرد: همه ساله از پنجم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر و بسیج کارگری نام گذاری شده است که به دلیل تقارن آن با سال جهش تولید و منویات مقام معظم رهبری، اهمیت آن بیش از پیش مشهود است.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا ویروس، امکان انجام اموری که از پیش برای بزرگداشت هفته کارگر تدارک دیده بودیم وجود ندارد.

غمگین با اشاره به برنامه‌هایی که آنجام آنها در هفته کارگر مصوب شده است، تصریح کرد: دیدار محدود برگزیدگان جامعه کارگری با استاندار و نماینده ولی فقیه، غبارروبی گلزار شهدا و بازدید از یک شرکت و اهدای گل به کارگران، شرکت در برنامه افق روشن و حضور کارگران، کارآفرینان و ورزشکاران کارگر برتر در مرکز صداوسیمای خوزستان ازجمله برنامه‌های ما در هفته کارگر است. البته برنامه های دیگری ازجمله چند افتتاحیه بود که به دلیل اهمیت سالم‌سازی محیط و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امکان اجرای آنها وجود ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: افتخار داریم از رتبه ۲۹ در فاصله چهار ماه به رتبه سوم کشوری در میان ادارات کل استان‌ها در کشور برسیم و این مقدور نبود جز با خودباوری تک‌تک همکاران ما در اداره کل، امیدوارم هرچه زودتر رتبه یک کشوری را با همیاری یکدیگر به دست آوریم.

غمگین گفت: حوزه تعاون در حالی ظرف مدت چهار ماه جزو پنج استان عالی کشور شد که پیش از این عملکرد آن در استان در ابتدای مهرسال گذشته،۴۴ درصد از برنامه عقب بود.

وی با اشاره به گستردگی مشاغل در خوزستان یادآور شد: در استان مشاغل متعددی در حوزه‌های مختلف در صنایع نفت، گاز، انرژی، برق، کشاورزی و همچنین وجود مرزهای آبی بسیار زیاد و هر آنچه مورد نیاز تولید و اشتغال است، وجود دارد به همین دلیل بازرسی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، به لحاظ توانایی و تخصص جزو رتبه‌های یک کشوری است چراکه سرشار از تجارب گوناگون است.

غمگین در کنار هم بودن را وظیفه تک تک هموطنان در کشور دانست و گفت: هیچ کشوری مانند ایران نیست؛ مردم ایران برای خدمت به همنوعان خود از هم سبقت می‌گیرند و با وجود مشکل‌ها و کاستی‌هایی که وجود دارد تمام قد پشت رهبر خود ایستاده و به فرمایشات ایشان عمل می‌کنند.

https://hoorkhabar.ir/684574کپی شد!
13