۸۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد

هورنیوز – علی احسان پور ظهر امروز دوشنبه بر رعایت فاصله‌گذاری هوشمند در استان تأکید کرد و افزود: در صورتی که این فاصله‌گذاری رعایت نشود، افزایش مبتلایان سیر صعودی در استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم باید خود مراقبتی را به خصوص در این شرایط که مشاغل بازگشایی شدند، جدی بگیرند در غیر این صورت وضعیت به مرحله بحران در استان خواهد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان، بیان کرد: بر اساس تشخیص‌های قطعی صورت گرفته در شبانه‌روز گذشته، ۸۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی و ثبت شده است تا به این ترتیب مجموع مبتلایان به یک هزار و ۶۹۱ مورد برسد.

احسان پور اضافه کرد: این ۸۵ مورد جدید به تفکیک؛ اهواز ۴۰ مورد، شهرستان‌های ایذه و رامشیر هر کدام ۸ مورد، هویزه ۶ مورد، شهرستان‌های ماهشهر، دزفول و آبادان هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های باوی، حمیدیه، کارون، شوشتر و شوش هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های باغملک، دشت آزادگان، مسجدسلیمان و خرمشهر هر کدام یک مورد بوده است.

وی در ادامه به فوت ۷ نفر از هم استانی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: با احتساب این موارد تاکنون ۱۶۶ نفر از مبتلایان استان خوزستان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند، خبر داد: با تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان تاکنون یک هزار و ۳۱۵ نفر از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

https://hoorkhabar.ir/684523کپی شد!
10