بسته‌های حمایتی توسط هیات هندبال خوزستان در بحران کرونا توزیع شد

هورنیوز – سروش کجباف بیان کرد: هیات هندبال خوزستان در کنار اقدامات خود در مقابله با ویروس کرونا، در تامین نیاز اساسی و روزمره مردم با تهیه بسته‌های معیشتی گامی در کم کردن آلام و رنج‌های اقشار کم برخوردار برداشته‌ است.

وی با بیان اینکه این بسته ها شامل ماسک، برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه و سویا است گفت: کار مددرسانی به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر در نقاط مختلف شهرستان اهواز همچنان ادامه دارد.

رییس هیات هندبال خوزستان افزود: همچنین در راستای سالم‌سازی و گندزدایی از زندگی مردم در نقاطی از شهر اهواز، از سوی اعضای هیات هندبال خوزستان کار ضدعفونی معابر و سالن‌های ورزشی انجام شد.

وی ادامه داد: برای مقابله و پیشگیری ویروس کرونا، همه ما می‌توانیم به هم نوع نیازمند خود در حد توان کمک کرده تا این ویروس را ریشه کن کنیم. همچنین از مردم انتظار داریم در خانه بمانند و تنها در موارد ضروری به بیرون از خانه بروند.

کجباف با بیان اینکه متاسفانه برخی از رسانه‌ها با بزرگ نمایی از ویروس کرونا، ترس و وحشت در دل مردم ایجاد کرده اند گفت: معتقدم این ویروس همانند دیگر ویروس‌ها بوده و می‌توانیم با رعایت نکات بهداشتی بر آن غلبه کنیم.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/684446کپی شد!
67
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.