ضد عفونی نزدیک به ۳۰۰ نقطه از شهر اهواز/کرونا جان یک آتش‌نشان را گرفت

هورنیوز – ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: نیروهای آتش نشان که از ابتدا تا کنون پیشتاز در جبهه مبارزه با کرونا بوده اند، بدون هیچ چشم داشتی تا کنون بیش از ۲۹۰ منطقه،مکان ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، مراکز درمانی، بیمارستان ها، ادارات، سازمان و سایر مکان ها را ضد عفونی کردند.

وی افزود: آتش نشانی اهواز همچنان با تمام توان خود در خدمت مردم بوده و تا پایان این بحران، همچون بحران های گذشته در صحنه خواهند ماند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در خصوص تلاش پرسنل این سازمان و دستگاه های دیگر عنوان کرد: بهترین مزدی که برای آتش نشان ها و همه کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا در حال‌ تلاش هستند این است که توصیه های بهداشتی وزرات بهداشت توسط همگی جدی گرفته شود.

قنبری خاطر نشان کرد: روند ضد عفونی و پاکسازی محله به محله شهر با دستور شهردار اهواز در سطح شهر انجام شده و همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگر افزود: متاسفانه یک نیروی آتش‌نشانی اهواز روز شنبه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

قنبری گفت: این نیروی آتش نشانی به نام یونس حمیدی نژاد با ۱۲ سال سابقه کار در این سازمان، در تیم غواصی و عملیات مشغول به کار بود که در جریان سیل پارسال در خوزستان و عملیات ضدعفونی کردن شهر اهواز به دلیل شیوع کرونا، مشارکت و فعالیت داشت.

وی با تسلیت به خانواده این نیروی جهادی آتش نشانی اهواز و مردم افزود: ماموران آتش نشانی در سخت ترین شرایط در کنار مردم هستند و تا زمان پایان رسیدن بحران کرونا به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

https://hoorkhabar.ir/684132کپی شد!
59