انعکاس فعالیت های شهرداری اهواز در ویژه برنامه بهار کارون

هورنیوز – دین پرست با تبرک آغاز سال ۹۹ به سایر شهروندان اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، برگزاری برنامه های شاد و جمعیت محور نوروزی معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری که هر ساله برگزار میشد لغو شد.

در نتیجه تمرکز برنامه ها بر انتقال پیام ها و محتواهای فرهنگی از طریق رسانه و فضای مجازی قرار گرفت. در این خصوص کار مشترکی با صدا و سیمای مرکز خوزستان در چند محور مانند سرگرم سازی هدفمند شهروندانی که به علت اخطارهای داده شده در خانه هستند، ارائه آموزش های لازم بهداشتی جهت درگیر نشدن با بیماری کرونا و البته پرداختن و معرفی مشاغل شهرداری اهواز با نگاهی متفاوت در دستور کار قرار گفت. به همین مناسبت برنامه ای به نام بهار کراون با مشارکت صدا و سیمای خوزستان ساخته شد که طی ۲۰ شب در ۲۰ قسمت جداگانه و به صورت زنده حدود ساعت ۲۱ به این موضوع می پردازد.

وی در توضیح نحوه ساخت برنامه بهار کارون توضیح داد: این برنامه به صورت مستند و عملیاتی به نحوه خدمات دهی و نوع فعالیت شهردار اهواز پرداخته است. هم چنین برای اولین بار سازندگان برنامه در فضایی متفاوت و صمیمی به سراغ کارگران و کارشناسان شهرداری که در خط مقدم خدمت رسانی هستند رفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در کنار موارد فوق برنامه بهار کارون به معرفی پروژه های شهری در زمینه های گوناگون مانند زیباسازی، راه اندازی پروژه های عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری نیز پرداخته است.

https://hoorkhabar.ir/684117کپی شد!
15