پیام مدیرعامل شرکت آبفا اهواز به مناسبت فرارسیدن سال نو

هورنیوز – در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سلام و درود بر روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و شهیدان گرانقدر و جان برکف

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانگداز حضرت امام موسی کاظم (ع) و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و آرزوی صحت و سلامتی برای هموطنان عزیزم در شرایط حساس کنونی، امیدوارم همشهریان بزرگوارم نیز با رعایت کامل اصول بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سلامت کامل به سر ببرند.

بنده مفتخرم که از اواخر نیم سال اول سال ۹۸ به عنوان خدمتگزاری کوچک به مردم شریف شهرهای اهواز ، حمیدیه،کارون و باوی در حوزه آب و فاضلاب حاضر شده‌ام و در این مدت آنچه در توان خود و مجموعه بوده را در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آب اهواز و همچنین ساماندهی وضعیت فاضلاب این شهر که میراث‌دار انبوهی از مشکلات در طی سالهای گذشته است به کار گرفته ام.

انشالله که این اقدامات در سال نو نیز تداوم خود را حفظ نموده و مجموعه ی آبفا اهواز در مسیر خدمتگزاری به مردم شریف و صبور اهواز همچنان گام برخواهد داشت.

از محضر شهروندان بزرگوار خواهشمندم در ایام کنونی که با شیوع این ویروس و ضرورت استفاده مداوم از آب مواجه گشته ایم با مدیریت هرچه بیشتر مصرف آب ما را در امر توزیع پایدار یاری برسانند.

از درگاه ایزدمنان سلامتی امام عصر (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی خواستارم و

آرزومند سالی توام با آرامش برای کلیه هموطنان عزیزم هستم.

بهنام مریدی

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز

https://hoorkhabar.ir/684064کپی شد!
33