پیام تبریک شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن سال نو و نوروز ۹۹

هورنیوز – به نام گرداننده احوال به بهترین حال

بهار طبیعت همزمان با نوروز باستانی جشن ملی ایرانیان، بشارت حیاتی سرشار از جوانی و تازگی را به ارمغان می آورد.

سالی که گذشت با تمام دشواری ها و سختی هایش اینک به خاطره ای مبدل شده و آنچه ماندنی و ستودنی است کنارهم بودن ها و حل مشکلات یکدیگر و فعالیت همدلانه است. فعالیتهایی که به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند با عملکردی مثبت و تلاشگرانه منجر به زندگی در شهری اخلاق مدار، توسعه یافته، پرنشاط، ایمن، زیبا و سالم باشد.

مدیریت شهری اهواز با تلاش و همت تمامی کارکنان زحمتکش و تلاشگر شهرداری و در پی شیوع بیماری کرونا از آغاز فعالیتهای خود را مبنی بر پاکسازی و ضدعفونی شهر به شکل شبانه روزی انجام می دهد و علاوه بر ضدعفونی شبانه شهر، ناوگان حمل و نقل عمومی را روزانه ضدعفونی کرده، ایستگاههای سلامت خود را در مناطق مختلف برپا کرده و با تمام توان و تا پایان بحران به انجام وظیفه می پردازد.

در آستانه سال نو و عید باستانی خاضعانه و خاشعانه بر درگاه الهی سر تعظیم فرود می آوریم و از آن دگرگون کننده قلبها می خواهیم حالمان را به بهترین احوال مبدل گرداند و شر این ویروس منحوس را از سر دنیا کم کند.

فرارسیدن نوروز ۹۹ و سال جدید را به تک تک هموطنان عزیز در سراسر گیتی بویژه شهروندان شریف اهوازی تبریک و شادباش می گویم. امیدوارم سالی سرشار از سعادت، سلامتی و برکت برای همگان باشد.

موسی شاعری
شهردار اهواز

https://hoorkhabar.ir/684060کپی شد!
22