اجرای طرح خوداظهاری قرائت کنتور آب از ابتدای سال ۱۳۹۹

هورنیوز – مهندس مریدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب اهواز از اجرای “طرح خوداظهاری قرائت کنتور آب” این شرکت با هدف حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارتقای خدمات غیرحضوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مریدی همچنین از تایید این طرح از سوی فرماندار محترم اهواز خبر داد و گفت: یکی از اهداف مهم ما توسعه خدمات الکترونیک است که بمنظور حفظ سلامت عمومی و مقابله با شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال ۱۳۹۹ قرائت کنتور آب بصورت خوداظهاری توسط مشترکین انجام می گردد.

‍وی اظهار کرد: اکنون بستر لازم جهت ارسال قبوض به صورت پیامکی و الکترونیکی فراهم می باشد و بمحض تکمیل بانک اطلاعات شماره همراه مشترکین ، این طرح اجرا و مامورین قرائت کنتور مراجعه ای به آدرس محل مشترکین شهرهای اهواز – کارون -ویس – شیبان – ملاثانی – حمیدیه – رامین و شیرین شهر نخواهند داشت.

بهنام مریدی افزود: در این طرح، مشترکین گرامی پس از دریافت پیامک از سامانه ۲۰۰۰۱۵۲۲ شرکت آب و فاضلاب اهواز ، می بایست ظرف مدت ۲۴ ساعت رقم حجم مصرفی کنتور آب خود را یادداشت نموده و از طریق تلفن همراه خود طبق الگوی: “شماره رقم کنتور* ۴ ” به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۵۲۲ ارسال نمایند.

مریدی تصریح کرد: تمام تلاش ما در شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت عموم شهروندان عزیز و همکاران تلاشگرمان است و اولویت را تا حدامکان بر اجرای اقدامات از طرق مختلف با هدف پیشگیری از گسترش این ویروس قرار داده ایم.

وی طرح خود اظهاری توسط مشترکین جایگزین قرائت حضوری توسط مامورین را گامی موثر در گذر از بحران کنونی دانست.

این مقام مسئول در شرکت آب و فاضلاب اهواز در ادامه نکات قابل توجه ومهم در اجرای طرح خوداظهاری کنتور آب توسط مشترکین را اینگونه شرح داد:

۱- بمنظور اطمینان از دقت درامر قرائت وصحت کارکرد کنتور مشترکین عزیز، قبلا نسبت به شناسایی کنتور خود و تطبیق با ارقام مندرج در آخرین قبض صادره بویژه در مجتمع های مسکونی اقدام نموده تا در مواقع لزوم بتوانند ارقام کنتور را یادداشت و ارسال نمایند.

۲- نظر به اینکه فرصت زمانی سیستم جهت دریافت شماره رقم کنتور ۲۴ ساعت پس از ارسال پیامک خود اظهاری می باشد مشترکین محترم فقط در طول مدت زمان فوق نسبت به قرائت وارسال اطلاعات اقدام نمایند.

۳- باتوجه به اینکه در این طرح برابر برنامه زمانبندی قرائت ۴۵ روزه جهت آن دسته از مشترکینی که تلفن آنها در سیستم ثبت گردیده ارسال میگردد، لذا بمنظور جلوگیری از صدور قبض با مصرف مشابه از آندسته از مشترکینی که تاکنون نسبت به ثبت شماره تلفن در سامانه فروش شرکت اقدام ننموده اند درخواست میگردد هر چه سریعتر شماره تلفن همراه خود را به شرکت اعلام نمایند.

مریدی در خصوص ارسال اطلاعات مورد نظر به سامانه های اطلاعاتی شرکت توسط مشترکین گفت: این اطلاعات شامل این موارد است :

۱- ارسال شماره ۸ رقمی پرونده آب مندرج در قبوض به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۵۲۲

۲- ارسال شناسه قبض به سامانه ussd

با شماره گیری #۱۲۲*۷۲۴*

۴- شماره گیری تلفن ۱۵۲۲ ازطریق تلفن ثابت وهمراه وارسال اطلاعات ذیربط

۵- ورود به پورتال شرکت به آدرسaww.co.ir

مریدی ” با اشاره به تدابیر اتخاذ شده جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: با تکمیل بانک اطلاعات شماره تلفن همراه ، قبوض آب بها برای سرپرست خانوار و یا مدیر ساختمان و مجتمع ها پیامک شده و ضمن عدم چاپ قبوض کاغذی، امکان پرداخت غیرحضوری نیز فراهم و در روزهای آتی زمینه خود اظهاری رقم کنتور نیز فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم در تکمیل بانک مورد اشاره و پرداخت به موقع و غیر حضوری آب بها، علاوه بر تداوم خدمت رسانی، سبب عدم مراجعه ماموران این شرکت به منازل مشترکین حتی بعد از رفع این بیماری از کشور نیز، خواهد شد.

وی به گستردگی تلاش‌ها برای ارائه خدمات غیرحضوری و عدم حضور مردم در محیط خارج از منزل اشاره و افزود: این شرکت کلیه خدمات خود را طریق سایت اینترنتی به آدرس aww.co.ir و همچنین از طریق میز خدمت الکترونیکی فراهم و کلیه شهروندان عزیز می توانند برای حفظ سلامتی خود ، خانواده و عموم جامعه بدون مراجعه حضوری خدمات درخواستی در بخش آب و فاضلاب را دریافت نمایند و نیز با وارد نمودن شماره پرونده هشت رقمی و شماره اشتراک ۱۱ رقمی از بخش های مختلف خدمات غیر حضوری بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: بدون شک اعتماد متقابل ، زمینه ساز پیوندگسترده جامعه و افزایش میزان مشارکت مردمی موجب بالارفتن سرمایه اجتماعی و ایجاد توسعه پایدارخواهد بود .

مریدی بیان داشت: این شرکت همواره به مردم عزیز وشریف در پیشبرد اهداف توسعه ای و زیرساختی خود اعتماد داشته و یقینا یاری و همراهی مردم عزیز وشریف مان، موجب پیشبرد اهداف این شرکت در ارائه خدمات مطلوبتر به مشترکین خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/684068کپی شد!
47
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.