به همت شهرداری اهواز: از اولین تندیس شهید سپهبد سلیمانی کشور در اهواز رو نمایی شد

هورنیوز – در این آیین شاعری شهردار اهواز گفت: شهر اهواز مفتخر بود که نخستین میزبان تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی باشد. اهواز اولین شهری بود که نام یک اتوبان و بلوار بزرگ را به نام این شهیدان والا مقام حاج قاسم  سلیمانی و ابو مهدی المهندس مزین کرد.

وی ادامه داد: پس از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی تصمیم به نامگذاری اتوبان پاسداران سابق و ساخت تندیس این شهید در این اتوبان گرفته شد و بلافاصله کار ساخت تندیس  را در دستور کار قرار دادیم. این تندیس در ورودی شهر اهواز از سمت فرودگاه قرار دارد و این باعث افتخار ما و شهروندان است که تمثال این شهید را در مقابل خود می بینیم.
شهردار اهواز با اشاره به اینکه امروز از اولین تندیس شهید سپهبد سلیمانی کشور در اهواز رونمایی می شود اظهار کرد: این تندیس زیبا از ظرفیت های درون استان که جای تشکر دارد ساخته شده است تا یاد مان باشد که مدیون خون شهدا هستیم.

شاعری خاطر نشان کرد: گام های شهرداری اهواز در راستای توسعه شهر است، پروژه های متعددی را در دست اجرا داریم که بزودی به مرحله بهره برداری و رونمایی میرسد.
شهرداری اهواز ضمن تبریک به سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج)  برای قرار گرفتن در لیست دشمنان تراز اول ملت ایران، گفت: قاسم سلیمانی افسانه ای، در قلب ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.  یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، همه ی مجاهدان  راه حق، شهدای مدافع حرم و امام شهیدان  را گرامی میداریم و سلام خدا بر آنان باد.

گفتنی است پیش تر اولین بلوار اصلی کشور هم بنام شهید سپهبد سلیمانی در اهواز نامگذاری شد.

https://hoorkhabar.ir/683461کپی شد!
35