اختلالی در ارایه خدمات به بیماران اهوازی ایجاد نشده‌است

هورنیوز – ایرج نظری شامگاه سه شنبه ۷ آبان اظهار داشت: بارندگی دوشنبه شب در اهواز اختلالی در فعالیت هیچ بیمارستانی ایجاد نکرد و بیمارستانها طبق روال عادی بیماران را پذیرش کرده و به ارایه خدمات پرداختند.

وی افزود:پس از بارندگی نیز در اطراف برخی بیمارستانها مانند همه خیابان های شهر جمع شدگی آب وجود داشت که بلافاصله این آبها جمع آوری شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تاکید کرد: فضای مجازی به جایی اینکه در شرایط خاص یک عامل کمک کننده باشد و برای برون رفت از مشکلات همکاری کند تنها مشکل ایحاد می کند.

رفتار نادرست در فضای مجازی موجب آزار مردم می شود

نظری برخی رفتارها در فضای مجازی را نادرست خواند و گفت: حوزه بهداشت و درمان به طور مستقیم با جان و سلامت مردم در ارتباط است و ایحاد اینگونه نگرانی هایی که صحت ندارد درست نیست و تنها موجب آزار و اذیت مردم می شود.

وی گفت: هر  ساختمانی مشکلاتی دارد و در بیمارستان اگر ساختمان دچار مشکلی شود بلافاصله برطرف می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص  خبرهایی که درباره کمبود تخت به بیماران عارضه تنفسی ایجاد شده بود گفت:  بیمارانی که با علایم عارضه های تنفسی به بیمارستانها مراجعه کردند اغلب به صورت سرپایی درمان شدند و به آنها خدمات ارایه شد  و اینگونه نبود که به بستری نیاز باشد تعدادی از آنها نیز که نیاز به بستری داشتند خدمات لازم ارایه و بستری شدند.

شامگاه دوشنبه پس از بارندگی شدید در اهواز فیلم هایی از آبگرفتگی کف بیمارستان نفت اهواز و ریزش آب از سقف بیمارستان امام منتشر شد، از سوی دیگر در خبرهایی که در فضایی مجازی منتشر شد اعلام شده بود تخت کافی برای مراجعه کنندگان با عارضه تنگی نفس در بیمارستانهای اهواز وجود ندارد.

دیشب چهار هزار و ۴۸۱ نفر با عارضه تنفسی، به دنبال بارندگی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان مراجعه‌ کردند که از این تعداد چهار هزار و ۴۳۲ نفر سرپایی درمان و ۱۶۰ نفر بستری‌ شدند.

منبع: ایرنا

https://hoorkhabar.ir/681574کپی شد!
55