به‌منظور کاهش آمار سرقت؛ ۸۰۰ درپوش کامپوزیتی فاضلاب در شهر اهواز نصب می‌شود

هورنیوز – مدیر واحد فاضلاب آبفای اهواز گفت: بیش از ۸۰۰ درپوش فاضلاب از جنس کامپوزیت و غیرقابل بازیافت به‌منظور کاهش آمار سرقت این درپوش‌ها تهیه شده و در سطح شهر اهواز در حال نصب است.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، افشین حاتمی گفت: درپوش‌های کامپوزیتی فاضلاب با هدف کاهش آمار سرقت و بروز صدمات جانی و مالی برای شهروندان و همچنین کاهش هزینه‌ها، از ابتدای شهریورماه جاری در سطح شهر اهواز در حال نصب است.

وی ادامه داد: شرکت آبفای اهواز از ابتدای شهریور ماه تاکنون، بیش از ۱۲۰ درپوش کامپوزیت و غیر قابل بازیافت از جنس بتن پلیمری را در نقاط مختلف شهری نصب کرده است.

وی محل تامین اعتبار جهت اجرای این پروژه را درآمدهای جاری شرکت آبفای اهواز اعلام کرد و گفت: شهر اهواز در مجموع تعداد ۵۲ هزار درپوش‌ فاضلاب دارد که برای جایگزینی آنها با درپوش‌های جدید به چهار سال زمان و ۳۱۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حاتمی افزود: تاکنون در اهواز تعداد ۲۵۰۰ دریچه فاضلاب سرقت شده که در تلاش هستیم تا پایان مهرماه، درپوش‌های خریداری شده را در نقاط پر ترافیک شهر به‌منظور جلوگیری از خطرات احتمالی نصب و پس از آن و بر اساس اولویت،  درخصوص به جایگزینی درپوش‌های نقاط دیگر اقدام کنیم.

https://hoorkhabar.ir/682830کپی شد!
31