آقای نماینده این بحران جای تسویه حساب شخصی نیست!

به گزارش هورنیوز، بی شک آبادان طی سالهای گذشته به دلیل عدم وجود برخی نمایندگان کاربلد همیشه دچار بحرانهای خاص بوده که اگر مردم شریف و نجیب این شهرستان همراهی و همکاری نمی کردند بحرانهای آن باعث کوچ همه شهروندان آبادانی و این شهر مرزی خالی از سکنه می شد.

شهروندان این شهر با اشاره به اینکه از دست نمایندگان آبادان جز سخنرانی در برخی از رسانه ها کار خاصی بر نمی آید، این روزها دل به دیگر مسئولین خوش کرده و با همکاری بایکدیگر و برخی مقامات دولتی در حال پذیرایی از میهمانان نوروزی و مقاومت در مقابل سیل و دیگر بحرانها هستند.

به گزارش خبرنگاران ما از شهروندان محله های مختلف این شهر، با وجود فرماندار پیگیری همچون موسوی که توانسته مسئولین مختلف استانی و کشوری را برای نشان دادن مشکلات بیشمار آبادان که بعضا پیگیری برخی از آنها از عهده یک فرماندار خارج است و نمایندگان می بایست در سطح مجلس پیگیری کنندبه این شهر بیاورد، جنب و جوش خوبی در شهر حاکم شده و امیدوار هستند که به زودی برخی مشکلات چندین ساله حل و فصل گردد.

از سویی دیگر پس از بارشهای شدید باران در سراسر کشور آبادان نیز پس از سالها کم کاری دچار بحران شده که انتظار می رود نمایندگان این شهر بدون تسویه حسابهای قبلی با فرماندار و دیگر مسئولین به کمک مردم بیایند و با رایزنی با مقامات دولتی در سطح کشور بتوانند امکانات مقابله با این بحران را مثل نمایندگان دیگر شهرها به آبادان بیاورند.

لازم به توضیح است برخی نمایندگان در ماههای گذشته با پیگیری برای انتصاب نزدیکان خود از رایزنی برای روانه شدن امکانات به شهر سر باز زده اند و تمام تلاش خود را برای این انتصابات همچنان انجام می دهند که قطعا از چشم مردم و رسانه ها دور نمانده است.

https://hoorkhabar.ir/679274کپی شد!
189
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • حیدر دارم لطفا کمتر چرت و پرت و چرند بنویسید، شما که توی منطقه نیستید علکی قضاوت نکنید و به همان شهر خودتان بپردازید و کمتر از این و آن خط بگیرید، و اطلاعاتتون رو کامل کنید
منتشر شده۱