سال ۹۸ باید شاهد پیشگیری از بروز بحران‌ها در خوزستان باشیم

هورنیوز – آیت الله ابوالحسن حسن زاده شامگاه یکشنبه در سی و ششمین نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان در سالن امام رضا(ع) شرکت نفت اظهار داشت: مدیران و مسئولان در سال جدید باید به خلاهای موجود در استان بپردازند تا از بروز بحران جلوگیری شود.

وی افزود: در سال ۹۷ به رغم همه سختی های اقتصادی اما پیروزهای بیشتری کسب کردیم که امیدواریم در سال ۹۸ با نام گذاری مقام معظم رهبری خدمت رسانی مسئولان به مردم بیشتر و بیشتر شود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که سیل اخیر در شهر رفیع یک نمونه ارزشمند از همدلی میان مردم و مسئولان بود تصریح کرد: براساس روایات خدمت به مردم یک ارزش محسوب می شود.

وی با اشاره به انواع بلایای طبیعی و غیرطبیعی در استان خوزستان بیان کرد: از آن جایی که خوزستان استانی صنعتی است لذا بروز حوادث مختلف در آن دور از انتظار نیست.

آیت الله حسن زاده افزود: علاوه بر این استان خوزستان از جمله استان های پرتردد به شمار می رود که با وجود این میزان تردد خودرو از جاده های امن کمی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی در بحران های استان خوزستان ادامه داد: امروز دیگر پنهان کردن برخی مسایل و اتفاقات ممکن نیست

چراکه اگر اتفاقی بیفتد هر کسی با داشتن یک گوشی تلفن همراه بلافاصله فیلم و عکس حادثه را در کمترین زمان ممکن مخابره می کند.
در پایان این آیین از تمامی دستگاه های اجرایی و فعالان حوزه مقابله با سیلاب اخیر در استان خوزستان تجلیل شد.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/679187کپی شد!
45