صدور مجوز موافقت اصولی مهدهای کودک الکترونیکی شد

به گزارش هورنیوز، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان خوزستان از الکترونیکی شدن صدور مجوز موافقت اصولی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی خبر داد.

مهران کریمیان در این باره گفت: صدور پروانه فعالیت، پروانه تاسیس، تمدید پروانه فعالیت، تعویض پروانه فعالیت و صدور المثنی برای مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان خوزستان توسط دبیرخانه کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی انجام می شود.

 وی با اشاره به سیاست های دولت مبنی بر هوشمند سازی و الکترونیکی نمودن اهم فعالیت ها به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم افزود: در حال حاضر صدور مجوز موافقت اصولی برای متقاضیان مهدهای کودک که تا پیش از این یکی از خدمات مربوط به کمیسیون ماده ۲۶ بود، با همکاری دفاتر  پیشخوان های دولت در سراسر کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود.

کریمیان  ادامه داد: ارائه مدارک و فرم های استعلام به متقاضیان و تکمیل و ارائه مدارک به بهزیستی استان از طریق دفاتر پیشخوان صورت می پذیرد.

وی درباره مراحل صدور موافقت اصولی مهدهای کودک اظهار داشت: برای متقاضیان دریافت مجوز مهد کودک، پس از ثبت نام در درگاه الکترونیکیWWW.G4B.IR، دفتر پیشخوان تعیین می شود و کد رهگیری دریافت می کنند.

وی در پایان افزود: پس از بررسی پرونده اولیه در دبیرخانه ماده ۲۶ و برگزاری جلسه کمیسیون، پرونده به واحد حراست، گزینش و معاونت تخصصی ارجاع داده شده و نتایج هر مرحله از طریق پیامک به متقاضی اعلام می شود.

https://hoorkhabar.ir/678270کپی شد!
193