با همکاری شهرداری اهواز و شرکت توزیع نیروی برق: شبکه برق هسته مرکزی شهر ساماندهی می شود

هورنیوز – منصور کتانباف در این جلسه  که با حضور کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز و تنی چند از معاونین و مدیران دو مجموعه در دفتر شهردار اهواز تشکیل شد، ابتدا  ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کشته شدن تعدادی از دانشجویان را تسلیت گفت.

وی در ادامه با تاکید بر  زمان بندی کارها با ذکر اولویت افزود: کارهایی که شهرداری باید انجام دهد اعلام شود. مرکز شهر نیز شلوغی و…،حساسیت های خاص خود را دارد و باید این حساسیت ها رعایت شود. در آستانه ایام نوروز و خریدهای مردم هستیم، پس باید دقت کنیم که اجرای کار خللی در تردد شهروندان و امورات جاری آنان بوجود نیاورد.

منصور کتانباف ادامه داد: امیدوارم اجرای ترمیم پیاده روها و آسفالت هایی که برای انجام کار تخریب می شود، در سریعترین زمان ممکن انجام شود. زیرا مردم همه این مسایل را از چشم شهرداری می بینند و با توجه به افزایش نجومی قیمت ها و هزینه های بالای شهرداری، ترمیم آنها از عهده شهرداری خارج است.

وی ادامه داد: شهرداری اهواز  طرح های بهسازی هسته مرکزی شهر را در دستور کار دارد که لازم است در جلسات مشترک میان کارشناسان شهرداری و شرکت توزیع  نیروی برق این طرح ها هماهنگ شده تا شاهد دوباره کاری و صرف هزینه های اضافی نباشیم.

شهردار اهواز عنوان کرد: امیدواریم شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز در خصوص نورپردازی ها و سایر پروژ هایی که به سیما و منظر شهری ارتباط دارد، شهرداری را یاری کند. پروژه های سیما و منظر شهری، کاری عمومی است که منافع مادی برای شهرداری ندارد.

کتانباف خاطرنشان کرد: در کشورهای توسعه یافته کلیه تاسیسات آب، برق، مخابرات و… در کانالی موسوم به کانال تاسیسات یا کانال انرژی تعبیه می شوند.  دهه ۶۰ نیز قرار بود در کشور، این کار انجام شود که هنوز جز در نقاط معدودی(اتوبان صدر تهران) این امر محقق نشده است.

وی تصریح کرد: همه دستگاههای خدمات رسان نظیر آبفا، گاز، برق، مخابرات و…در تلاش برای ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به مردم هستند و این ارگانها در نقاط مختلف شهر مشغول کار و فعالیتند.

شهردار اهواز اظهار کرد: به دلیل عدم وجود مدیریت واحد شهری، این خدمات رسانی به شکل مطلوب به سرانجام نمی رسد. چون کانال تاسیسات نداریم، برای کوچکترین کاری در حوزه تاسیسات، معابر و آسفالت تخریب می شود، در صورتیکه اگر کانال تاسیسات وجود داشته باشد، دیگر نیازی به این تخریب ها نیست.

کتانباف با تشکر از شرکت توزیع نیروی برق اهواز اذعان کرد: پروژه ساماندهی و بهینه سازی شبکه برق هسته مرکزی شهر، پروژه ی بزرگی است و اراده مدیران فعلی برق برای این کار قابل تقدیر است.

وی گفت: بر خود و دیگر مدیران شهرداری واجب می دانم که کمال همکاری، همیاری، مساعدت و همراهی را با مجریان این پروژه انجام دهیم. باید برای ایجاد خدمات بهتر، هم افزایی لازم را داشته باشیم.

حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز در این جلسه با تشکر از حمایت های شهردار اهواز گفت: رویکرد ما نیز همیاری و مشارکت در امور شهری و همکاری با همه دستگاهها بویژه شهرداری برای خدمت بهتر به مردم شریف اهوازی بوده و هست.

https://hoorkhabar.ir/678127کپی شد!
36