نمایندگان از بازدیدهای فراوان بکاهند و بر نتایج این بازدیدها تمرکز کنند!

هورنیوز – بازدید نمایندگان از مناطق مختلف شهری و روستایی و اطلاع از نارسائی ها و کاستی ها و تلاش صادقانه و موثر در جهت رفع آنها، از وظایف مهم نمایندگان به شمار می رود. مسئله بازدید میدانی یک نماینده زمانی زیبا جلوه می کند که همراه با نیت و قصد ریاکارانه یا منفعت طلبانه نباشد.

همه می دانیم که رکورد بازدیدهای نمایندگان طی ۳ سال گذشته از سوی نمایندگان اهواز شکسته شد اما آیا بازدیدهای این نمایندگان در این دوره مصداق حل مشکلات مردم بوده و مقاصدی دیگر در ورای این همه بازدید پنهان نمی باشد؟ سئوالی است که خود نمایندگان با توسل به آمار و اطلاعات باید پاسخگوی آن باشند.

دفاتر آنها باید پاسخ دهند که: آیا بازدیدهای بسیار زیاد نمایندگان همراه با خروجی بوده است؟ توضیح بفرمایند که به جز تهیه اخبار کلیشه ای و توزیع تصاویر نمایندگان در فضای مجازی، آیا این بازدیدها دستاوردهای ملموس و مشخص دیگری برای مردم به همراه داشته است یا خیر؟

برای زدودن هر گونه ابهام از افکار عمومی، خیلی شفاف و روشن اعلام کنند که چند درصد از قول و قرارهایی که در ضمن بازدیدها به مردم داده می شد، از سوی نماینده یا نمایندگان محقق شده است؟ در پایان تنها متذکر می شویم که اگر رویکرد و شیوه نمایندگان اهواز در این زمینه کاستن از تعداد انبوه بازدیدهای بدون نتیجه، و تمرکز بر به سرانجام رساندن تعدادی کمی از آنها می بود، قطعاً فواید مستتر در این شیوه عیان تر و بهره برداری عملی مردم از نتایج بازدیدها ملموستر خواهد بود.

علی عبدالخانی

https://hoorkhabar.ir/676961کپی شد!
37