یک خوزستانی گزینه جدی استانداری زنجان

هورنیوز – فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دوباره پروسه روند انتخاب استاندار زنجان به جریان افتاده است و برای آن زمان نیز تعیین شده است و آنچه مسلم است قانون باید اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه استاندار را دولت و وزارت کشور تعیین خواهد کرد، گفت: البته از نمایندگان نیز در این باره نظرسنجی خواهد شد؛ اما خوب ما روی یک گزینه خاص متمرکز نشده‌ایم، چون برخی با استاندار بومی و برخی با گزینه غیربومی موافقند که البته این امر به شخص منتخب بستگی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بر اساس گزینه‌های وزارت کشور تصمیم‌گیری شود، گفت: فعلا هرکسی درباره استانداری زنجان صحبتی دارد؛ ولی فعلا از سوی وزارت کشور گزینه‌ای به ما معرفی نشده است.

احمدی در پاسخ به این سؤال درباره اینکه سه گزینه هوشمند صفایی(مدیر خوزستانی)، علی‌رضا منادی و محسن علیمردانی برای استانداری زنجان مطرح هستند؛ نظر شما چیست؟ اظهار کرد: هر سه نفر گزینه خوبی هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته گذشت زمان همه چیز را درباره انتخاب استاندار مشخص خواهد کرد.

لازم به توضیح است هوشمند صفایی گزینه جدی نمایندگان استان زنجان است که مدیریت در بخشهای مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تجربه کرده است.

https://hoorkhabar.ir/675870کپی شد!
442