دستور شهردار اهواز: بهره برداری از پارک بانوان شهروند

هورنیوز – در این جلسه کتانباف تاخیر در بهره برداری از مجموعه پارک بانوان شهروند را جایز ندانست و گفت: برای این مجموعه هزینه شده است و عدم بهره برداری به تدریج باعث از بین رفتن این سرمایه می شود.

شهردار اهواز تصریح کرد: نمی توان به بهانه ی نواقص کوچک، شهروندان را از این ظرفیت بی بهره ساخت. این پارک باید در اختیار دانش آموزان دختر در سنین مختلف و بانوان و خانواده ها قرار گیرد. ضمن آنکه پارک شهروند یکی از مکان های مناسب برای سمن ها و سازمان های مردم نهاد است. باید کار را شروع و همزمان نیز نواقص را برطرف کرد.

وی به معاونین خود دستور داد: لازم است معاونت فنی و عمرانی و شهرداری منطقه سه نسبت به حل مشکل برق پارک شهروند، اقدامات لازم را انجام دهند و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، نیز برنامه ی خود را جهت بهره برداری اعلام کند و در این مسیر حتماً از پتانسیل سازمان های مردم نهاد بهره برداری شود.

سپس منصور کتانباف به تاریخچه ی اقدامات انجام شده در پارک بانوان ولی عصر(عج) اشاره کرد و گفت: برای بازپس گیری این مجموعه و همچنین ساخت آن زحمات زیادی انجام شد و این مجموعه نیز باید به بهره برداری صد درصد برسد.

این مقام مسئول ادامه داد: هرچه سریعتر عملیات نیمه تمام حفاظ اطراف پارک ولی عصر(عج) و همچنین محوطه سازی آن تکمیل شود و پروژه ساخت استخر نیز فعال شود.

شهردار اهواز وعده داد: از این مکان می توان بهره برداری های متنوعی را انجام داد از جمله اینکه پارک ولیعصر(عج) فضای مناسبی برای برنامه های مختلف فرهنگی، جشن های خیریه و…است. سازمان فرهنگی لازم است برای این مکان نیز برنامه خود را جهت استفاده کارکنان شهرداری و عموم مردم ارائه کند.

کتانباف به آخرین وضعیت دیگر پروژه های عمرانی-فرهنگی شهرداری اشاره کرد و از افتتاح سرای محله کیانشهر خبر داد وگفت: تجهیزات سرای محله کوی رمضان نیز بزودی خریداری و با اتصال برق مجموعه در سرای محله رمضان مستقر می شود. سرای محله کوی فرهنگیان نیز در آستانه تکمیل شدن است و معاونت عمرانی نیز پیگیری لازم را انجام دهد.

شهردار اهواز از آخرین مراحل تکمیل فاز اول پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر خبر داد و گفت: لازم است کارهای باقی مانده شامل محوطه سازی بیرونی و کفپوش گذاری داخلی زودتر آنجا شود و با سازمان فنی و حرفه ای نیز برای برگزاری کلاس های آموزشی در این مجتمع هماهنگی شود.

در این جلسه همچنین صفری معاون فنی عمرانی و سراج معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی فرهنگی ارائه دادند.

https://hoorkhabar.ir/676441کپی شد!
21