عملیات تروریستی اهواز یک حرکت رذیلانه و احمقانه بود

هورنیوز – آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز با محکومیت حادثه تروریستی اهواز افزود: این عمل با هدف ترور مسئولان در جایگاه رژه نیروهای مسلح و رعب و وحشت و ترساندن مردم انجام شد که الحمدالله نتوانستند به هیچ هدف خود برسند.

وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه در شهرهای مختلف استان در تشییع باشکوه شهدای حادثه تروریستی اهواز و در اصفهان در تشییع شهید خردسال این جنایت کور حماسه آفریدند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه ملت همیشه در صحنه ی ثابت کردند که حامی انقلاب، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ادامه داد: دشمنان و تروریست ها ملت ما را نشاختند و مردم عزیز ما جواب دندان شکن به انها داده اند.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهارداشت: رئیس جمهور در سخنرانی خود مواضع بحق و قاطعانه ی کشورمان را بیان کرد و از این سخنان قاطعانه که مورد حمایت و تجلیل علما و شخصیت های کشورمان قرار گرفت تقدیر و تشکر می کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با تجلیل از رشادت های ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: همان گونه که رهبری معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت، خاطرات حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس باید ثبت و مکتوب و به آیندگان معرفی شود.

وی همچنین با اشاره به وضعیت و مسائل اقتصادی کشور خواستار تلاش و همت بیشتری مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور شد.

https://hoorkhabar.ir/675832کپی شد!
49