تقاص شهادت مظلومانه مردم اهواز را خواهیم گرفت

هورنیوز – سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا امروز ۶ مهرماه  در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی اهواز با تسلیت شهادت جمعی از مردم اهواز و نیروهای مسلحی که در روز ۳۱ شهریورماه در حمله تروریستی اهوار به شهادت رسیدند، اظهار کرد: جمعیت بیش از ۱۵۰ هزار نفری که در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حمله تروریستی اهواز حضور پیدا کردند، نشانه وحدت و انسجام میان مردم بود.

وی با بیان اینکه ما بر حق هستیم و تقاص شهادت مظلومانه مردم اهواز را پس خواهیم گرفت، افزود: این سند مظلومیت کودکی مثل طاها، نیروهای مسلح، اطلاعاتی و نظامی است و تقاص این افراد را خواهیم گرفت.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تثریح کرد: ماهیت ضد استکباری ایران این است که کودتا، تحریم، تهدید و حتی جنگ را نمی پذیرد و نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی همیشه در مقابل همه این چالش ها ایستادگی کرده اند.

خادم سیدالشهدا عنوان کرد: خوزستان همانطور که امام )ره) فرمودند دین خود را به اسلام ادا کرده است. در زمان دفاع مقدس ۳۵ کشور بر علیه ما وارد جنگ شدند و با تمام تجهیزات در مقابل ما جنگیدند اما ایثارگری و روحیه شهادت طلبی باعث شد تا ما مقابل همه این دشمنان بایستیم و آن ها را از خاک ایران بیرون کنیم.

وی ادامه داد: جنگ با عراق جنگ عجیب و یکی از طولانی ترین جنگ های دنیا بود که ۸ سال به طول انجامید. مردم ایران اسلامی و جوانان ما در این جنگ دست در دست هم دادند و بر دشمنان پیروز شدند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب بیان کرد: امروز باید با صرفه جویی و قناعت در این شرایط اقتصادی سخت عمل کنیم. جنگ نخواهد شد و ما نیز با آمریکایی ها مذاکره نخواهیم کرد.

خادم سیدالشهدا گفت: هدف آمریکا از این جنگ اقتصادی ایجاد نارضایتی و اغتشاش داخلی است. ما باید در این شرایط اقتصادی به وظایف خود عمل کنیم زیرا دشمن به دنیال ایجاد نا امنی در کشور است.

ایسنا

 

https://hoorkhabar.ir/675849کپی شد!
60
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.