تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی اهواز با ۱۰۰ دستگاه اتوبوس

هورنیوز – تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی در اهواز با حضور مسئولان کشوری و لشکری و جمع کثیری از مردم شهید پرور از مقابل حسینه ثارالله برگزار شد.

سید کوروش حسینی زاده مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت : سرویس دهی مراسم تشییع پیکر ۲۴ شهید حادثه تروریستی اهواز با ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار انجام شد.

حسینی زاده در حاشیه این مراسم افزود: سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی با ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۷ صبح شروع شد و در این خصوص یک پایانه موقت در خیابان اباذر بر پا گردید.

وی با اشاره به حضور مردم قدرشناس در مراسم خاکسپاری تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و جمع کثیری از مردم توسط اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز برای خاکسپاری پیکر مطهر شهدای اهوازی به آرامستان بهشت آباد منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در ادامه گفت : کار حمل و نقل این مراسم با شکوه که جمعیت بی شماری در آن شرکت کردند، با قراردادن اتوبوس هایی در مسیرهای برگشت در ساعت ۱۵ به اتمام رسید.

در پایان یادآور می شود ۳۱ شهریور، چند تروریست ، حاضرین مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز را به رگبار بستند و در جریان آن ۲۴ نفر شهید و حدود ۷۰ نفر از مردم و نیروی نظامی مجروح شدند. مسئولیت این حادثه تروریستی را ابتدا جریان الاحوازیه و سپس گروهک تروریستی داعش بر عهده گرفت.

https://hoorkhabar.ir/676433کپی شد!
137