معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز دقیقاً کجاست؟!

به گزارش هورنیوز، حدود یکسال از عمر شورای پنجم اهواز و شهردار منتخبش می گذرد، و از ماه گذشته یارگیری ها برای تعیین رئیس جدید شورا و احتمالاً شهردار آغاز شده است.

باتوجه به اینکه معمولاً منصور کتانباف بعنوان شهردار در مصاحبه ها با رسانه های مختلف عنوان کرده شهرداری در قسمت هایی با بحران مالی روبرو است و نمی تواند پروژه های بزرگ را کلنگ زنی کند، اما ایجاد شور و نشاط در این شهر پر از حادثه و بلای طبیعی که وظیفه شهرداری است با بودجه ای که در اختیار معاونت فرهنگی و امور اجتماعی قرار دارد کاری بسیار آسان بوده و هر مدیر فرهنگی توانمندی می تواند آن را به اجرا بگذارد.

از این رو آنچه که در طول سال گذشته بیشتر به چشم می آید حضور کم رنگ معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز در مراسمات و… مختلف در پهنه شهر است که به گفته کارشناسان این معاون به خواب زمستانی در گرمای طاقت فرسای اهواز فرو رفته است.

عدم وجود شور و نشاط در بین مردم، نبود مسابقات ورزشی، بی تفاوتی نسبت به راه اندازی پارک بانوان، مشکلات فراوان در حوزه اردوگاه متکدیان و… از مسائلی است که در این معاونت وجود دارد و یا اگر هم حرکتی اتفاق افتاده می بایست توضیح داده شود برای کدام منطقه و مخصوصاً به چه گروهی این خدمات داده شده است.

در این میان پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز قصد دارد در گزارشهای مختلف آینده خود در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی به واکاوی عملکرد این معاونت در یکسال گذشته بپردازد.

https://hoorkhabar.ir/675174کپی شد!
144