افسردگی اتحادیه

فرهاد باغبانی: به قیافه های سیاستمداران اروپایی خوب نگاه کنید آثار افسرگی حاد در چهره آنها موج می زند. شاید علت اصلی آن مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی و بی بندوباری جنسی باشد. چشمان گود و پف کرده از نشانه های الکلی بودن است.
به دلیل نتابیدن خورشید زیبای عالم تاب و شب های طولانی و تاریک در بخش های وسیعی از اروپا مصرف بی رویه مشروب تبدیل به یک سنت شده است.
در چنین شب های سردی سیاست مداران اروپایی در اتاق های کم نور “پستو مانند” دور از چشم اغیار دور هم می نشینند و با فلسفه بافی های چرند و زدن جام سلامتی برای یکدیگر در حالت مستی برای کشورهای جهان و حتی مردم خود توطئه و دسیسه می چینند.
اکثر این دولت ها شکننده محصول ائتلاف های اهریمنی چند حزب با یکدیگرند در حالی که اکثریت مردم مخالف این دولت های ائتلافی هستند.”مرکل با کسب تنها ۳۰ درصد آرای مردم ژرمن، صدراعظم شد. جمع چند گروه و دسته اقلیت منسجم علیه قاطبه توده  اکثریت پراکنده.
هیچ چیزی بدتر از انسان های دپرس قدرتمند همراه با دولت های اتلافی زد و بندچی برای جهان انسانی خطرناک تر نیست. نسبت به رفتارها و اقدام های این افراد موزی، سران بیمار اتحادیه اروپا، خیلی مراقبت و مواظبت لازم است.
https://hoorkhabar.ir/673258کپی شد!
52