تغییر رویکرد آبفا اهواز در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگسازی چشمگیر است

هورنیوز – مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور روز گذشته با حضور در محل دفتر روابط عمومی آبفا اهواز با اشاره به اقدامات اخیر این مجموعه در ماه های اخیر گفت: باتوجه به شرایط حاکم بر منابع آبی کشور و بروز پدیده خشکسالی ، اهمیت فرهنگسازی و آموزش همگانی با محوریت مدیریت مصرف در جامعه بیش از هر زمانی لازم است که در مدت پنج ماهه گذشته ، آبفا اهواز در این زمینه بسیار مثبت و تاثیرگذار عمل نموده است.

خلیلی پیر توجه ویژه مدیرعامل شرکت آبفا اهواز را به حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان نسبت به اقدامات منجر به توسعه آب و فاضلاب قابل توجه و بسیار ارزنده برشمرد.

وی افزود: توجه به آگاه سازی مردم در خصوص اخبار نوید بخش با این مضمون که یک مجموعه با برنامه های مدون و منسجم در راستای حل مشکلات در حرکت است ، نکته ای بسیار مهم است و این مورد را مهندس کریمی به خوبی در نظر دارد و همواره از برقراری امکان و ظرفیت های فنی و مهندسی در جهت پایداری ارائه خدمات شرکت آبفا اهواز به مردم خبر می دهد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه به اقدامات روابط عمومی آبفا اهواز در زمینه آموزش همگانی و ارتباط چهره به چهره با شهروندان به ویژه دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: برگزاری جشن های نخستین واژه در مدارس، همایش و نمایشگاه بهینه سازی مصرف آب و.. مرهون نگرشی مثبت به این موضوع مهم است .

وی تصریح نمود: اهتمام شرکت آبفا اهواز در راستای تغییر نگرش مردم نسبت به مدیریت مصرف آب در شرایط بحران کم آبی بسیار موفق و درخور توجه است و لازم است این رویکرد در کل کشور ایجاد گردد.

آموزش همگانی ، با توجه به کمبود آب، هزینه های گزاف تولید آب شرب و محدودیت دسترسی به منابع آبی از نظر مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ارائه اصول مدیریت مصرف در هر نوع فعالیت اجتماعی امری اجتناب ناپذیر است.

خلیلی پیر همچنین از مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آبفا اهواز بازدید نمود.

https://hoorkhabar.ir/672400کپی شد!
84