مدیرعامل نفت‌مسجدسلیمان: هدف ما حضور مقتدرانه در لیگ برتر است

هورنیوز – هدایت یزدی پس از قهرمانی تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ یک کشور و صعود این تیم به لیگ برتر در گفت و گوی تلویزیونی، اظهار کرد: به تمام مردم خوب خوزستان و مسجدسلیمانی های خونگرم که از ابتدا تا انتهای فصل ما را همراهی کردند، تبریک می گویم. تیم نفت مسجدسلیمان ۳۰ هفته در صدر جدول قرار داشت که این کار سختی است ولی این مهم به دست توانمند بازیکنان، کادر فنی و مسوولان خوزستانی رقم خورد.

وی ادامه داد: امیدوارم شیرینی این صعود، سال ها به کام مردم خوزستان و مسوولان بماند و بتوانیم برای لیگ برتر برنامه ریزی کنیم. چهار تیم در لیگ برتر حق استان خوزستان است و می تواند بیش از این هم سهمیه داشته باشد. همچنین به تمام عوامل تیم، بازیکنان و تمام مسوولان مربوطه که در صعود این تیم نقش داشتند، خسته نباشید می گویم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا این حمایت در فصل آینده نیز از تیم صورت خواهد گرفت؟ گفت: تجربه لیگ برتر در سال ۹۳ قطعا به ما کمک می کند تا دیگر آسانسوری نباشیم. سال ۹۳ اولین حضورمان بود و قطعا کم تجربه بودیم و ان شاءالله بتوانیم یک تیم خوب و قدرتمند را با تمام توان برای فصل آینده لیگ برتر آماده کنیم.

وی افزود: این قول را می دهیم که نفت مسجدسلیمان یک نماینده شایسته برای استان خوزستان در لیگ برتر کشور باشد و در کنار سه نماینده دیگر استان، سال های سال در لیگ بماند. هدف ما سال آینده حضور مقتدرانه است و به جایگاه تک رقمی نگاه داریم.

یزدی بیان کرد: می دانیم فوتبال لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و امیدوارم با بازیکنانی که به تیم و نفراتی که به کادرفنی اضافه خواهند شد، در لیگ برتر ماندگار شویم و سال های سال در این رقابت ها آقایی کنیم.

https://hoorkhabar.ir/672376کپی شد!
47