درب سازمان عمران شهرداری آبادان را قفل می زنیم

هورنیوز – حسن کمری ضمن اشاره به اعلام اعتراض تلفنی و حضوری خود نسبت به شرایط حاکم بر سازمان مهم و استراتژیک عمران و برخی مناطق و سازمانهای دیگر به شهردار آبادان افزود: به طور قطع طرح موضوعات در راستای مطالبات به حق و عقب افتاده عامه مردم و به دور از هرگونه حب و بغض و یا در نظر گرفتن مصالح خود یا اشخاص و گروههای خاص انجام می شود.

وی اظهار کرد: آنچه از عملکرد سازمان عمران شهرداری می توان برداشت کرد آنکه به رغم فعالیت افرادی که هر کدام به تنهایی کار بلد و توانمند هستند اما کارکردشان در قالب تیم عمرانی، کارایی لازم را ندارد ضمن آنکه کیفیت مدیریت در ادوار مختلف رضایت شغلی را در آنان ایجاد و گویا اراده ای برای انجام کارها در میان آنان وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: متاسفانه همیشه چند حلقه از زنجیره انجام هر کار به طور مصلحتی مفقود و سبب ایجاد خلاء در انجام کار می شود به طوریکه اگر فردی آن خلاء را پرکند باز هم خلاء دیگری ایجاد می شود و در نهایت کارها  ابتر می ماند.

کمری گفت: از شهردار خواسته شده در صورتی که تغییر محسوسی در رویه کار این سازمان مهم (عمران) انجام نشود، نسبت به ریشه یابی و ساماندهی جدی در ساختار آن اقدام کند، در غیر این صورت تا پیش از پایان فروردین ماه جاری و در راستای حمایت از مردم مظلوم و گیر افتاده در مخروبه ای به نام آبادان شخصا اقدام به زدن قفل بر درب آن سازمان می کنم تا حداقل محلی برای اتلاف منابع مالی و نیروی انسانی و یا اتفاقات خاص نباشد.

وی با بیان اینکه کارکرد قریب به اتفاق واحدها، مناطق و سازمانها مطلوب مردم نبوده و ضامن آینده شهر نیست، افزود: هرج و مرج ساختمان سازی غیرمجاز در برخی مناطق، ایجاد واحدهای تجاری غیرمجاز و خارج از عرف در فضای سبز محدود شهری، عدم نظافت شهر، تاخیر در اجرای پروژه ها، عدم نظارت بر قیمت ها، عدم نظارت بر عملکرد پیمانکارها از جمله این موارد است.

وی اظهار کرد: انتظار می رود تغییر در رویه کار مناطق چهارگانه شهرداری و سازمانهای تابع،  امید را در مردم قانع و نجیب آبادان تقویت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر با اعلام حمایت این شورا از تمامی دلسوزان و زحمت کشان شهرداری تصریح کرد: از آنجائیکه هرگونه تساهل و تسامح در واقع تضییع کننده حق الناس است لذا در این باره کوتاهی نمی کنیم.

مهر

https://hoorkhabar.ir/671795کپی شد!
86