بازخوانی پرونده های هورنیوز

از زنانه شدن چهره اعتیاد در خوزستان تا بیان آمارهای مصلحتی معتادان

استان خوزستان استانی سنتی محسوب می شود و دختران و زنانی که به مواد مخدر آلوده می شوند توسط خانواده هایشان از دید جامعه پنهان می شوند از همین رو به نظر می رسد که تنها یک مرکز ترک اعتیاد برای بانوان کافی نیست.

 

آلودگی هوای خوزستان صدای بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را هم درآورد

رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی که نشان‌دهنده شدت آلودگی هوای استان خوزستان است، در دفاع از مردم خوزستان به دلیل تحمل هوایی چنین نفسگیر مطلبی نوشت.

 

جوانان خوزستان چشم انتظار تحقق وعده های رونق اقتصاد و اشتغال

مردم خواستار تحولی بزرگ در کشور به ویژه بخش اقتصاد و اشتغال هستند. حال سؤال اساسی آنجاست که آیا دولت بعد از آن همه وعده چرخ اقتصاد و اشتغال را به حرکت درمی‌آورد؟

 

التماس کشاورزان خوزستانی برای مجوز کشت تابستانه

علی گلمرادی با انتقاد از این امر اظهار کرد: نباید در خوزستانی که حرف اول آب را می‌زند و دریا و ده ها رودخانه دارد برای آب کشاورزی که وضعیت کشاورزان را تهدید می کند به وزارت نیرو التماس کنیم.

 

پرونده مؤسسه توسعه به قوه قضائیه ارجاع داده شد/نظارت ضعیف باننک مرکزی عامل سرگردانی مردم است

درحالیکه نمایندگان استان خوزستان خواستار آزاد شدن پول های بلوکه شده مردم هستند، استاندار و مدیران این مؤسسه مدعی بازگشت شرایط به حالت عادی هستند.با این وجود تاکنون سپرده گذاران موفق به دریافت سپرده های خود نشده اند.

 

پسماند شهری، فرصت یا تهدید

تصور زیستن در شهری که زباله‌های آن سه یا چهار روز جمع‌آوری نشده باشد، اگر غیر ممکن نباشد تصویری زشت و ناهنجار خواهد بود.

 

شیوه کج دار و مریز اداره کل آموزش و پرورش در برخورد با مدارس و اولیاء

حال سؤالی که مطرح می شود آنست زمانیکه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خود از کمبود شدید سرانه، مشکلات مدارس و بدهی آنها به ادارت مختلف خبر دارد چرا به جای حل این مسائل مدیرانی را که با سیلی صورت خود را سرخ می کنند متخلف می نامد؟آیا با این شیوه کج دار و مریز می توان توقع ارتقاء سطح آموزشی را داشت؟

 

فرمانداران خوزستان در صورت عدم همکاری در بازشماری آراء از خدمت منفصل می شوند

در بخشی از این نامه آمده است که فرمانداران شهرهای خوزستان در صورت عدم همکاری در بازشماری آراء، به مدت یک تا ۵ سال از خدمت مفصول خواهند شد.

 

نفس های به شماره افتاده، تمام سهم خوزستان از صنایع آلاینده

فاصله بین سالروز استخراج نخستین چاه نفت در خوزستان و محیط زیست در تقویم تنها چند روز است اما برای مردم خوزستان سال هاست که چاه های نفت تنها پیام آور آلایندگی، محرومیت، بیماری و نفس های به شمارش افتاده شده است.

 

اظهارات متناقض مسئولان؛ بازی با سلامت مردم!

اما این نگرانی ها درباره بیماری کشنده تب کریمه کنگو، پس از اظهارات متناقض مسئولان در چند روز گذشته، افزایش پیدا کرده است.

 

***برای مشاهده کامل متن روی تیتر گزارش کلیک کنید.***

 

 

https://hoorkhabar.ir/671737کپی شد!
131