بازخوانی پرونده های هورنیوز

از خواب طولانی مدت پروژه های عمرانی تا کابوس بی توجهی به خدمات شهری

هیچگاه نمی توان منکر زحمات انجام شده توسط شورای شهر و شهرداری فعلی به ویژه در بخش عمرانی بود اما انتظار می رفت شهر اهواز روند توسعه را با شتاب بیشتری طی کند. حال باید دید اعضای جدید شورای شهر که با حرف و حدیث های بسیاری بر مسند کرسی خواهند نشست چه برنامه ای برای پیشرفت شهر دارند؟

 

آقای فرماندار؛ تقلب یا جرم سازمان یافته؟!

باتوجه به حجم بالای جرایم سازمان یافته در این انتخابات از جمله اسکن تعرفه ها، انتظار می رود مسئولان استان و در صدر آنها فرماندار اهواز با شجاعت در مقابل خواسته برخی افراد و لابی ها ایستاده و از حقوق مردم دفاع کند.

 

پاسخ عجیب استاندار به درخواست کمک سپرده گذاران مؤسسه توسعه

امروز برای افتتاح یک مغازه بقالی نیز اخذ مجوز لازم است حال اینکه یک مؤسسه مالی چطور می تواند در تمام نقاط شهر شعبه بزند و اقدام به اخذ سپرده های مردم کند، جای سؤال دارد. اما نکته مهم آنست که اینگونه فرافکنی ها از سوی نمانیده عالی دولت در استان و واگذار کردن حل مشکل مردم به خودشان به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

 

یک خوزستانی عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران شد

رضا علیجانی مدیر خانه مطبوعات و رئیس روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان بعنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شد.

 

از حضور پررنگ گاومیش ها در ساحل کارون تا وعده چند ساله آبادانی شاهرگ حیاتی اهواز

گردشگری از اصول و مبانی توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شمرده می شود اما این امر تنها با منابع محدود استان میسر نمی شود و لازم است که نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، استاندار خوزستان و شورای شهر در این خصوص همگام و برای جذب سرمایه گذار تلاش کنند.

 

خرمشهر آزاد شد اما آباد نشد!!

هنوز هم چهره ی خونین شهر زخمی از ترکش ها و خرابی های جنگ است، مردمانش هنوز هم از حداقل های امکانات زیستن محروم هستند.

 

غافلگیری مردم از افزایش قیمت ها در آستانه ماه رمضان

گرانی، کاهش قدرت خرید، رکود و موضوعاتی از این دست که برای تک تک افراد جامعه این روزها ملموس است؛مسوولان بدون چاره اندیشی به راه خود ادامه می دهند،درحالی که دراین میان سفره مردم هر روز کوچک تر و حسرت های بر دل مانده بیشتر می شود.

 

تجمل گرایی سر از سفره های افطار درآورد!

غذاهای لذیذ و تنوع در آن و سفره‌های رنگین باروح و فلسفه روزه‌داری سازگاری ندارد و مهم‌تر اینکه در افطاری دادن نیز بعضاً فلسفه آن گم می‌شود.

 

بی طاقتی مردم خوزستان از کجا آب می خورد؟

نزاع در سطح جامعه به یک اپیدمی تبدیل شده و کوچک‌ترین برخورد لفظی یا اختلاف سلیقه‌ای می‌تواند نزاعی خیابانی را در پی داشته باشد به‌طوری‌که براساس آمار پلیس، فحاشی عامل ۲۴ درصد نزاع‌هاست.

 

شیرین کامی کشورهای عربی با خرمای خوزستانی

خرما یکی از اصلی ترین محصولات تولیدی در استان خوزستان است که سالانه در بیش از ۴۲هزار هکتار از اراضی استان کشت می شوند.اما متأسفانه به دلایل مختلفی از جمله سوء مدیریت شاهد آن هستیم تا این محصول به نام سایر کشورهای عربی به جهان عرضه می شود.

 

***برای مشاهده کامل متن روی تیتر گزارش کلیک کنید.***

https://hoorkhabar.ir/671721کپی شد!
102