بازخوانی پرونده های هورنیوز

خوزستان، قبله حاجات نامزدهای ریاست جمهوری

این روزها خوزستانِ خاکی و فراموش شده به قبله حاجت نامزدهای ریاست جمهوری تبدیل شده و هر روز اخبار تازه ای مبنی بر حضور این افراد به استان شنیده می شود. ستادهای انتخاباتی نامزدها در شهر اهواز فعال و هرکدام با شعارهای دهن پرکن سعی در جلب اعتماد از دست رفته مردم دارند.

نگرانی اصلاح طلبان از کاهش محبوبیت روحانی در خوزستان تا انتقاد استاندار از روند تأیید صلاحیت ها

استاندار خوزستان با انتقاد از روند رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی گفت: انتظار داریم با محور قانون، هیات های نظارت استان و هیات مرکزی نظارت با تجدید نظر در عدم تائید صلاحیت ها، زمینه مشارکت حداکثری تمامی شهروندان را در انتخابات پیش رو فراهم کنند.

لزوم احداث شهرک بازیافت و انبارهای ضایعاتی در شهر اهواز

یکی از صاحبان همین انبارها در پیغامی به هورنیوز گفت: ما نیز از سال ها پیش تقاضای اسکان در محلی مناسب را داشته ایم. باوجود آنکه بسیاری از شهرداری های سایر شهرها در این خصوص اقدام کرده اند اما شهرداری اهواز و به ویژه شهرداری منطقه هشت نه تنها در این خصوص گامی برنداشته بلکه با سنگ اندازی موجبات بیکاری ما می شود.

استاندار خوزستان و دموکراسی

من در مقامی نیستم که به رد صلاحیت ها اعتراض کنم ولی از هیات های نظارت که سه نماینده استان در این هیات ها هستند درخواست می کنم در رد صلاحیت برخی نامزدها تجدید نظر کنند.

تخریب چند ساعته سیمای اهواز توسط مدعیان آبادانی شهر

شهر اهواز امروز درگیر مشکلات بی شماری است که شاید سرآمد آنها عدم ارائه مطلوب خدمات شهری و بحث زیباسازی شهر است از همین رو از نامزدهایی که عمدتا با شعار آبدانی و توسعه شهر پا به عرصه گذاشته اند، انتظار می رود با نصب هزاران پوستر تبلیغاتی چهره شهر را زشت تر نکنند.

آیا بافت های فرسوده خوزستان احیاء می شود؟

شکل گیری برخی از محلات و مناطق شهرهای بزرگ بنا به دلایل متعدد به گونه‌ای است که با ضوابط و معیارهای شهرسازی و معماری امروز به ویژه در کلان شهرها مغایرت دارد.

فریب اذهان عمومی مردم خوزستان در سایه اقدام زیبای نهال کاری

سال های ایجاد و تشدید معضلی به نام ریزگردها در خوزستان می گذرد؛ دولت های مختلف هرکدام با وعده ها و راه حل های نیمه و نصفه این مشکل را رها و برای دولت بعد به ارث گذاشتند.

ممنوعیت واردات خودروهای باحجم موتور بالابه گمرکات خوزستان

ناظر گمرکات خوزستان از ممنوعیت واردات خودروهای خارجی با حجم موتور بالای ۲۵۰۰سی سی در گمرکات خوزستان خبر داد.

زمین گیر شدن صنعتگران استان در سایه طلب های وصل نشده از میراث فرهنگی

صالخواه با انتقاد از حرمت شکنی های کارکنان میراث فرهنگی تصریح کرد: کارکنان این اداره با ایجاد تفرقه بین صنعتگران و با تطمیع به در اختیار گذشاشتن غرفه قصد سوء استفاده دارند.

حکومت خودمختار بانک ها و مؤسسات خصوصی

بانک‌ها و موسسات اعتباری کوچک هستند که در شرایط فعلی بانک‌های متوسط و بزرگ را به افزایش نرخ سود مجبور کرده‌اند و باز هم باید یاد کرد از نظارت بانک مرکزی، مشکلات اعمال نظارت، احتمال ورشکستگی در صورت سخت‌گیری نهاد ناظر و از این تحلیل‌ها.

 

برای مشاهده کامل متن روی تیتر گزارش کلیک کنید.

 

https://hoorkhabar.ir/671707کپی شد!
169