توزیع اقلام اساسی در ایام پایانی سال، با اولویت مناطق محروم صورت می‌گیرد

هورنیوزسید نوراله حسن زاده در جلسه تنظیم بازار استان ضمن تاکید بر افزایش نظارت و بازرسی و همچنین کنترل قیمت کالاهای اساسی درایام پایانی سال خواستار رصد و پایش قیمت کالاهای ضروری و نحوه روند جذب و توزیع کالاها در استان شد .

وی ضمن تاکید برعرضه میوه شب عید در مراکز دارای مجوز اظهار کرد: میوه شب عید باید در مراکزی عرضه شود که دارای مجوز رسمی است تا اگر واحدی تخلف کرد بتوانیم با آن برخورد کنیم.

حسن زاده افزود: در گذشته توزیع میوه شب عید در واحدهای سیار نظیر دکه‌ها و یا چادرهایی عرضه می‌شد که فاقد مجوز قانونی بودند که در این خصوص شاهد تخلف‌هایی بودیم ولی امسال یکی از مهمترین مباحث در بحث تنظیم و نظارت بازار عید، عرضه میوه در مراکز قانونی و دارای مجوز است تا در صورت کوچکترین تخلف، بتوان با متخلفین آن برخورد کرد.

حسن زاده ادامه داد: اتاق اصناف به عنوان یک تشکل رسمی اصناف در این کار همکاری لازم را انجام داده است تا اماکن مورد نیاز برای عرضه میوه آماده شوند.

وی در ادامه بر توزیع مناسب کالاهای ضروری تاکید کرد و گفت: برای این‌که شاهد توزیع عادلانه کالای اساسی در ایام پایانی سال در سطح استان باشیم می‌بایست نظارت دقیق بر شبکه‌های توزیع صورت بگیرد، که در این خصوص اولویت توزیع کالاهای اساسی در ایام پایانی سال مناطق محروم خواهد بود.

حسن زاده افزود : به منظور رفاه حال شهروندان استان این سازمان نیز در کنار دیگر ارگان‌های متولی، آمادگی نظارت و رصد قیمت کالاهای اساسی را به صورت شبانه‌روزی در سطح عرضه خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/671318کپی شد!
106