کشتارگاه دام یا کشتارگاه انسان ؟!

به گزارش هورنیوز صحبت کشتارگاه ملاثانی این روزها ورد زبانها شده و گاهی مخاطبان این رسانه با ارسال خبر و مطالبان از ما می پرسند،آیا مسئولین ذیربط این فاجعه را نمی بینند؟

در همینه زمینه یکی از مخاطبان در قالب نوشته و عکس اعتراض خود را اعلام کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست؛

استاندارد محترم خوزستان
ریاست محترم دادگستری خوزستان
نماینده محترم ولایت فقیه در استان
نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی
مدیر کل محترم محیط زیست استان
مدیر کل محترم بهداشت استان
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی
ریاست محترم دامپزشکی استان
شهروندان عزیز اهوازی

با سلام
خلاصه عرض کنم، آب آلوده، هوای آلوده، ریزگردها، آلودگی صنایع(فولاد،کربن،نیروگاه ها،نیشکر و…)، معضلات کانال های فاضلاب و پسماند های عفونی بیمارستان ها و ورود همه آنها به رود کارون، فلر های نفتی، بنزین غیر استاندارد، خشک سالی و بی آبی، گرمای طاقت فرسا، اشعه یو وی و… را آنقدر تحمل کردیم تا تبدیل به عادت شد. ولی شما را به خدا نگذارید گوشت آلوده و ناسالم که در مکانی کاملا غیر بهداشتی و تهوع آور، زبح، نگهداری و توزیع می شود به خورد فرزندان مان برود.

آخر ما هم آدمیم، آیا تابحال زحمت کشیده اید و سری به کشتارگاه غیر استاندارد و سنتی ملاثانی بزنید؟ آیا رفته اید و یا حداقل شنیده اید که گوسفند ها مستقیم از آغل بدون رعایت موارد بهداشتی در محیطی کثیف، آلوده و چندش آور زبح شده و گوشت آن مستقیما عازم اهواز میشود؟ آیا شنیده اید که دام بی گناه به صورت کاملاً غیر شرعی در محیط حتی دستشویی و کف زمین با شلنگ کثیف و ربوده و در فضای پر از حشره و مگس آب گرفته می شود؟

همین گوشت نیم ساعت بعد در قصابی های شهر اهواز فروش می رود. شهری که ادعا میکنند کشتارگاه صنعتی تمام مکانیزه دارد؟!

چرا نظارت نیست؟چرا این اوضاع حل نمیشود؟ حتما چون ایجاد اشتغال کرده است؟ ولی به چه قیمتی؟ به قیمت شیوع امراض، تب مالت، نقرص، آنفولانزا، تب کریمه کونگو و دیگر بیماری های مشترک دام و انسان؟ شما را بخدا جلوی این فاجعه را بگیرید. شما را بخدا سری به محل کشتارگاه دام (انسان) ملاثانی، بزنید.

برای اثبات این موضوع تصاویر که خود گویای همه چیز است را جهت رویت، استحضار و اخذ تصمیمات عاجل ایفاد می نمایم.خواهشمندیم هرچه سریعتر اقدام نمایید، بیش از این مردم را بی اعتماد نکنید.

https://hoorkhabar.ir/671255کپی شد!
1028
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • مطلع همه مشکلات از بی کفایتی مدیر کل محترم دامپزشکی خوزستان می باشد. با تغییر مدیریت ضعیف و فرسوده ایشان همه چیز درست میشه
منتشر شده۱