کارگروه ارتباط وزارت دادگستری و معاونت حقوقی ریاست جمهوری تشکیل می‌شود

هورنیوز –  میرهادی قره‌سید رومیانی در آیین افتتاحیه بیست و نهمین همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران که صبح امروز (۶ دی‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وکلا در حوزه کاری خود ۲۸ معضل و دغدغه را  احصاء کرده‌اند که باید در خصوص این معضلات و دغدغه‌ها تدبیر شود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولتی حقوقی است، افزود: از حقوقدانان انتظار می‌رود منویات مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور در حوزه حقوقی را محقق کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری بیان کرد: بر اساس گفته رئیس جمهور نورافکن‌ها باید روشن شوند. مسلما نورافکن‌ها در حوزه حقوقی باید به وسیله متخصصان این حوزه روشن شود. روشن‌کردن این نور‌افکن‌های آگاه‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌تواند در حوزه قضایی به نحو احسن توسط وکلا انجام شود.

قره‌سید رومیانی اظهار کرد: وزارت دادگستری به این جمع‌بندی رسیده که با تشکیل کارگروهی به منظور برقراری ارتباط وزارت دادگستری و معاونت حقوقی ریاست جمهوری، موضوعات مطرح شده از سوی اتحادیه کانون‌های وکلا را در کارگروه یادشده احصاء و راهکار برون‌رفت از معضلات و دغدغه‌های این اتحادیه را ارائه کند.

وی تصریح کرد: امید است شاهد روزی باشیم که تمام دغدغه‌های جامعه بزرگ وکالت رفع شوند و استقلال کانون وکلا با نهایت زیبایی محقق شود.

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/670343کپی شد!
117