پژوهشگران برتر خوزستان معرفی شدند+اسامی

هورنیوز در این راستا در محور پژوهشگر برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان سعید برومند نسب٬ حمید محمد صدیقی٬ ناهید پوررضا٬ مجتبی علیشاهی و منصور سودانی از دانشگاه شهید چمران اهواز٬ علی‌اکبر بابایی ٬‌غلامرضا گودرزی و علی رضایی‌مته‌کلایی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز٬ منصور غنیان از دانشگاه کشاورزی رامین٬ احمد سواری از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر٬ محمدرضا خسروی‌نیکو از دانشگاه صنعت نفت٬ الخاص ویسی از دانشگاه پیام نور خوزستان٬ لاله رومیانی از دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و محمد قلمباز از دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزیده شدند.

همچنین در محور دانشجویان برگزیده مقطع دکتری زهرا طولابی‌دزفولی و فرشید قنبری از دانشگاه‌‌های شهید چمران و علوم پزشکی اهواز و در محور دانشجویان برگزیده مقطع کارشناسی ارشد٬ سعید آلبوغبیش٬ سمانه رشیدی و علی براتی‌برهانی به ترتیب از شهید چمران اهواز٬ علوم پزشکی اهواز و صنعت نفت تقدیر شدند.

در محور نشریه برگزیده هیبت‌الله کلانتر از دانشگاه علوم پزشکی اهواز٬ در محور پژوهشگر برتر مراکز تحقیقاتی استان جمال داورپناه از پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی خوزستان و عبدالسیار دارایی از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و در محور پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی استان محمدرضا شکاری از اداره کتابخانه‌های عمومی٬ فرهاد ترحمی از اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی٬ وحید شاکری از پتروشیمی گودرزی و محمدرضا عادل‌زاده از مناطق نفت‌خیز جنوب معرفی شدند.

همچنین از پرویز ولی‌شاه در محور پژوهشگران برتر نیرو انتظامی و از علی حیدری مقدم٬‌ امیرعلی ممبینی  و مجید علیرضایی در محور سپاه ولیعصر (عج) و علی قنواتی از اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تقدیر شد.

از مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز علی قلمباز از شرکت طلوع ارتباطات آوان٬ در محور پارک علم و فناوری سید روح‌الله موسوی از شرکت فالیز پژوهش پارس به عنوان فناور برتر کشور و حمیدرضا رفیعی زاده از شرکت دانش‌بنیان آریا ایرانیان به عنوان فناور استان تقدیر شدند.

در محور برگزیدگان جشنواره شتاب استان و کشوری نیز محمد حیدرنژاد و محمدصادق‌ دیه‌حسین دارای رتبه اول جشنواره شتاب استانی٬ داود فلاحت و محمد حاجیان دارای رتبه دوم جشنواره استانی و رتبه یازدهم جشنواره ملی شتاب و محمد صفی‌الدین اردبیلی و مصطفی کیانی‌ده دارای رتبه سوم جشنواره استانی و رتبه چهارم جشنواره ملی شتاب تقدیر شدند.

در بخش آموزش و پرورش٬ محسن نظری فر٬ محسن جرفی و اسکندر حسین‌پور به عنوان معلمان برتر و سارا سادات موسوی٬ علی‌ پورمحمدی و مهرداد نوروزی به عنوان دانش‌آموزان برتر در حوزه پژوهش شناخته شدند.

در بخش بنیاد نخبگان خوزستان نیز مرتضی حسین پور٬ علی معلمیان٬ امید کوه‌گرد٬ علی دقایقی و محمد مجلسی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین انجمن علمی دانشجویی علوم آب دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان انجمن علمی برتر و سازمان آب و برق خوزستان به عنوان حامی برتر پژوهشی معرفی شدند.

غرفه‌های برتر نمایشگاه هفته پژوهش امسال نیز غرفه‌های دانشگاه‌ صنعتی شهدای هویزه٬ دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران اهواز٬ شرکت ملی حفاری ایران انجمن علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و غرفه برتر فن‌بازار نیز غرفه خانه‌باز شناخته شدند.
ایسنا

https://hoorkhabar.ir/670337کپی شد!
149