صدور کارت هوشمند ملی در نمایشگاه هفته پژوهش خوزستان

هورنیوز – بابک مختاری عصر امروز در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری خوزستان اظهار کرد: امسال پارک علم و فناوری استان به عنوان دبیر کمیته نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش خوزستان خواهد بود و مسئولیت برگزاری آن را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از روز پنج شنبه هفته جاری فعالیت خود را آغاز می کند، بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان تا ۱۲ آذر ماه خواهد بود و بازدید عموم از این نمایشگاه از ساعات ۹ تا ۱۲ و از ۱۶ تا ۲۱ آزاد خواهد بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان ادامه داد: این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۷۸۰ متر مکعب و با حضور ۲۷ سازمان دولتی، دانشگاه و شرکت برگزار خواهد شد و این در حالی است که تعداد ۱۹ شرکت خصوصی در زمینه های علمی، پژوهشی و دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی یکی از بحش های جنبی نمایشگاه امسال را برگزاری جشنواره های شتاب استانی و جشنواره دانش‌آموزی اعلام کرد و افزود: در برگزاری جشنواره دانش آموزی از لحاظ سنی و نحوه ارائه ایده ها هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

مختاری بیان کرد: در این جشنواره از ایده های برتر تقدیر خواهد شد و علاوه بر این از بین تمام شرکت کننده ها به قید قرعه از سه نفر تجلیل خواهد شد.

این مقام مسئول در پارک علم و فناوری استان به حضور غرفه رسانه و دستگاه های اجرایی استان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از بخش های جنبی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان، صدور کارت هوشمند ملی توسط غرفه ثبت احوال است.

وی ادامه داد: بازدید کنندگان با حضور در این نمایشگاه می توانند از اینگونه خدمات که توسط دستگاه های دولتی ارائه می شوند به صورت آزادانه بهرمند شوند.

مهر

https://hoorkhabar.ir/669798کپی شد!
1473