سلطانی: حاضر هستیم استقلال اهواز را تحویل بگیریم

هورنیوز – امین سلطانی سرپرست سابق استقلال اهواز قصد دارد به کمک یکی از دوستانش استقلال اهواز را از آقای جهانداری تحویل بگیرد و تمام مخارج تیم را تا آخر فصل پرداخت کند. امین سلطانی سرپرست سابق استقلال اهواز در گفتگو با خوزستان جام عنوان کرد: طی تماسی که با آقای جهانداری داشتم به ایشان گفتم که بنده به کمک یکی از دوستانم حاضر هستیم تیم را تحویل بگیریم، تمام مخارج تیم را هم تا آخر فصل پرداخت می کنیم و اگر به دور دوم مسابقات راه پیدا کنیم صد در صد قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنیم و اگر هم به دور دوم نرفتیم ۵۰ درصد قراردادها را پرداخت می کنیم.

سلطانی در ادامه گفت: تیم استقلال اهواز تقریباً نیمی از بازیهای خود را انجام داده است و در بحران بسر می برد و ما می خواهیم این تیم را به دست بگیریم و تیم را از این شرایط خارج کنیم و هزینه های تیم را پرداخت کنیم.

تا الان باید حدود ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان طبق قراردادی که با آقای عیسی زاده داشتند پرداخت می شد اما ایشان نتوانستند این پول را پرداخت کنند و ما این پیشنهاد را به آقای جهانداری خواهیم داد و قرار است به زودی نشستی با ایشان داشته باشیم تا توافق نهایی حاصل شود.

ایشان در ادامه صحبت های خود عنوان کردند: در بازی قبلی این تیم بازیکنان حتی آب معدنی برای خوردن نداشتند و تا دقیقه ۲۰ مسابقه با کاسپین قزوین نیروی انتظامی و آمبولانس در ورزشگاه حاضر نبود و این اتفاقات نشانه های کامل بی نظمی در این تیم است و حالا ما این پیشنهاد (تحویل گرفتن تیم) را به آقای جهانداری دادیم و اگر موافق باشند و هدف ایشان تیم باشند به نظر من باید قبول کنند.

سرپرست سابق استقلال اهواز در رابطه با شایعه های اخیر گفت: شنیده ها حاکی از آن است نفراتی که قبلاً در کنار تیم بودند می خواهند تیم را در دست بگیرند و به تیم کمک کنند و این افراد اگر می خواستند به تیم کمک کنند همان موقع که تیم دست آقای عیسی زاده بود به تیم کمک می کردند و نمی گذاشتند تیم به این حال و روز بیفتد.

https://hoorkhabar.ir/669092کپی شد!
1345