هیئت فوتبال استان بازگشت بانوان فوتسالیست را اطلاع رسانی نکرد!

به گزارش هورنیوز، پس از اعلام نارضایتی از عملکرد مسئولین فوتبالی استان در فضای مجازی و رسانه ها در خصوص ورود غریبانه بانوان فوتسالیست از مسابقات بازیهای آسیایی، نگار افشین سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص گفت: باید از سوی هیات فوتبال اطلاع رسانی می شد که چه روز و ساعتی نوبت بازگشت بانوان ملی پوش خوزستانی است، تا از قبل تدارک استقبالی همانند سایر قهرمانان در فرودگاه فراهم شود.

وی افزود: زمانی که متوجه حضور چهار ملی پوش فوتسال خوزستان در فرودگاه بین المللی اهواز شدیم، که افشین حیدری مدیرکل به همراه ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش و دیگر بانوان به نمایندگی از اداره کل ورزش و جوانان استان در این فرودگاه با سایر ورزشکاران برای پیشواز دیگر قهرمانان خوزستانی آمده بودند و از سوی هیئت فوتبال استان اطلاع رسانی نشده بود که قهرمانان بانوی ما چه زمانی به اهواز می رسند.

افشین اظهار کرد: این ورزشکاران در شهرهای ایذه و اندیمشک مورد استقبال قرار گرفتند و برخی هم در فضای مجازی شیطنت کردند و گفتند که کسی در این دو شهر به استقبال آنها نیامده است.

سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان یادآورشد: فاطمه پاپی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی پور و فرشته خسروی چهار ملی پوش فوتسال بانوان خوزستانی در مسابقات آسیایی به میزبانی کشور ترکمنستان هستند که موفق به کسب مقام سوم شدند.

لازم به توضیح است که هورنیوز در گزارش ( دختران فوتسالیست ملی پوش، غریبانه وارد خوزستان شدند!) به جای چهار به سه ورزشکار اشاره کرده بود، که از مخاطبین پوزش می طلبد.

https://hoorkhabar.ir/668096کپی شد!
1105