مردم ایذه در اعتراض به قاتل بنیتا تجمع کردند

هورنیوز – محسن بیرانوند فرماندار ایذه در این خصوص اظهار کرد: در پی انتشار خبر تبعید مجرم پرونده قتل بنیتا به شهرستان ایذه موجی از نارضایتی در بین اقشار مختلف مردم ایجاد گردیده است.

وی گفت : این تجمعات در اعتراض به این موضوع است و حتی آنها توماری تهیه و امضاء کرده و خواستار جلوگیری از تبعید این فرد به شهرستان ایذه هستند.

وی روز جمعه افزود :تمام مسئولان شهرستان با تبعید این فرد به ایذه مخالف هستند و در حال پیگیری موضوع از سوی مراجع رسمی و ذیصلاح هستیم.

بیرانوند خاطر نشان کرد:مصوبات متعدد شورای تامین و ارسال و انتقال آن به استانداری ،دادگستری استان و مراجع مربوطه انجام شده است و با پیگیری نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس از طریق وزیر کشور و ریاست قوه قضاییه قول مساعدت برای توقف این حکم داده شد.

وی گفت: از همه مردم غیور و متدین ایذه تقاضا می کنم ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود و پایان دادن به اعتراض خود در این زمینه اجازه دهند مسئولان شهرستان موضوع را به صورت قانونی پیگیری نمایند.

فرماندار ایذه در پایان تاکید کرد : نتایج پیگیریها به مردم اعلام خواهد شد.

دادگاه کیفری تهران متهم ردیف دوم پرونده بنیتا در ارتباط با عناوین اتهامی مختلف، جمعا به ۱۳ سال حبس، ۱۱۱ ضربه شلاق و دو سال اقامت اجباری در شهرستان ایذه محکوم کرده است.

 

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/668038کپی شد!
2385