جمیله رجایی: احمدی‎نژاد شبیه پدرم نبود

هورنیوز – جمیله رجایی فرزند ارشد شهید رجایی از مشابهت سازی دو دهه بعد پدرش با محمود احمدی‎نژاد متعجب است و با تاکید بر اینکه این دو نفر هیچ شباهتی از نظر اخلاقی و شخصیتی ندارند و چنین نسبت دادن‎هایی صحیح نیست، در پاسخ به اینکه پدرتان چه ویژگی‏‎هایی داشت که احمدی‎نژاد نداشت، گفت: پدرم هیچ‎گاه از روابط خانوادگی در کارش استفاده نمی‎کرد و پارتی بازی در مرامش نبود، از روی حساب حرف می‎زد و قاطع بود. در کارهایش دقیق بود و قدمی خلاف قانون بر نمی‎داشت. او در ادامه از نگاه مادرش به این موضوع یاد کرد که گفته بود «کارهای احمدی‌نژاد شباهتی به رجایی ندارد».

عاتقه صدیقی در همان دوران زمامداری احمدی‎نژاد متذکر شده بود که اداره کشور برمبنای خود محوری خطرناک است و نسبتی با مشی رجایی که بر کار کارشناسی متکی بود، ندارد.

او حتی در نقد کپی برداری از برخی شیوه‏‎های همسر شهیدش در دولت احمدی‎نژاد گفته بود که «روش‌هایی که دولت کنونی پیش‌گرفته، بدون توجه به عنصر زمان و شرایط جهانی و کشور است. لذا اقدامات این دولت نتیجه‌ای ندارد و مصیبت به‌بار آورده است. هر چه شب و روزهای بیشتری کار کنند، بر عمق این مصیبت‌ها افزوده می‌شود یعنی به هر نسبت تلاش دولت نهم افزایش یابد، آثار سوء‌بیشتری به جا می‌گذارد.»

https://hoorkhabar.ir/666176کپی شد!
139