پیام دکتر موگهی به مناسبت کسب ۱۷ رتبه توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاههای علوم پزشکی کشور

دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی کسب ۱۷ رتبه توسط دانشگاه در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت به قرآن و اهل آن را نصیب ما کرده است، بزرگ کتابی که مجالست و مؤانست با آن جز خیر و صلاح و صفا و روشنی و آرامش به همراه ندارد. در روزهای گذشته بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به اتمام رسید و البته دنیای شگفت انگیز قرآن بر روی حاضران در آن رقابت مبارک گشوده تر از پیش شد. در این بین، دانشگاه ما نیز در این میدان حضور خوب و پر شوری داشت و با حضور ۹۰۵ نفر از خانواده جندی شاپور رشد بسیار قابل توجهی نسبت به سالهای گذشته از خود نشان داد.

همچنین کسب ۶ مقام دوم و ۱۱ مقام چهارم و پنجم کشوری توسط تیم اعزامی دانشگاه باعث تقدیر مضاعف از مدیریت محترم فرهنگی دانشگاه و اداره قرآن و عترت و به‌خصوص کانون قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه و همچنین شرکت کنندگان در مسابقه و مقام آوران عزیز رقابت‌ها شد. گرچه نام پرآوازه جندی شاپور اهواز و پتانسیل موجود در آن شایسته آماری فراتر از اینهاست و لیکن هیچگاه هدف از بسط و گسترش فعالیتهای قرآنی و همچنین سایر فعالیتهای ذاتی این معاونت مانند فعالیتهای فرهنگی، هنری و ورزشی در دانشگاه کسب مقام در جشنواره های استانی و ملی نبوده که البته اگر بدست آمده است مایه مباهات و افتخار بوده است و لیکن هدف غایی از انجام فعالیتهایی از این نوع در واقع توسعه و تعمیق فرهنگ اسلامی و ایرانی و افزایش رفاه و سلامتی دانشگاهیان و بویژه دانشجویان بوده و خواهد بود. آنچه برای ما مهم است تعداد دانشگاهیان شرکت کننده در این فعالیتها، کمیت و کیفیت این فعالیتها در دانشگاه و در نهایت تاثیری که این فعالیتها در دانشگاهیان و فضای دانشگاه دارد می باشد.

اکنون با عنایت به اهداف بلند قرآنی دانشگاه برای دستیابی به فضای قرآنی در فردای دانشگاه و رشد فعالیت های عمومی قرآنی در دانشگاه و رصد برنامه‌های موجود و برنامه های گسترده قرآنی پیش رو و فراموشی برخی نامهربانی های صورت گرفته در جشنواره بیست و دوم با این دانشگاه از سوی برگزارکنندگان محترم ( و نه میزبانان محترم ) همچنان با نشاط و پر انرژی بر انجام تکالیف خود در جهت معرفی این دانشگاه بعنوان دانشگاه قرآنی در کشور همت می نماییم که البته مقایسه تعداد شرکت کنندگان در جشنواره قرآنی در سالهای گذشته نیز مؤید بخشی از این ادعاست(سال ۹۱؛ ۱۵۲نفر، سال ۹۲؛ ۱۶۲نفر، سال ۹۳؛ ۱۶۷ نفر، سال ۹۴؛ ۶۴۴ نفر و در سال تحصیلی ۹۵؛ ۹۰۵ نفر)

در پایان، بار دیگر خداوند بزرگ را سپاسگزاریم بر این نعمت و ضمن تقدیر از یکایک شرکت کنندگان در جشنواره و تبریک ویژه به مقام آوران عزیز از همه اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز و گرانقدر دانشگاه دعوت می نماییم که با حضور خود در فعالیت‌های قرآنی و جشنواره های آن در رونق فضای قرآنی نقش‌آفرین باشند.

خداوند همه ما را با نور قرآن مأنوس و زنده بدارد.

دکتر ساسان موگهی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

https://hoorkhabar.ir/663281کپی شد!
115
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.