نقشه جدید براندازی ایران رونمایی شد

هورنیوز – اطلاق این عنوان از آن جهت است که تحریم یادشده به بهانه نظامی، حوزه­‌های مختلف مناسبات اقتصادی ایران با جهان بیرون را به داخل یک سیاه‌چاله هدایت می‌کند. توضیح آنکه قطعنامه ضدایرانی شورای امنیت محدودیتی ۵ ساله را برای فعالیت تسلیحاتی کشورمان منظور کرده بود، اما اکنون با این تحریم خطرناک، کلیه فعالیت‌های تسلیحاتی متعارف ایران «تا همیشه» ممنوع اعلام می‌شود!

در این طرح شدید و غلیظ، سپاه پاسداران و نیروی قدس و کلیه نهادهای وابسته، به اتهام ترویج و تقویت تروریسم[!] هدف تحریم‌های ثانویه بانکی و غیربانکی قرار گرفته‌اند. دشمنان مکار چنین وانمود می‌کنند که عامل این فشار مضاعف، اصرار بر استقلال و اقتدار نظامی است و لابد مقصر درجه اول آن نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران می‌باشد!

اما این بهانه‌ای بیش نیست و دشمن درصدد می‌باشد که کلیه مزیت‌های اقتصادی، تجاری ایران را با برچسب کمک به برنامه نظامی وارد چارچوب تحریم نماید و ساختار اداره کشور را فلج کند. همچنین باید خاطرنشان کرد که تحریم جدید، قطعا ناقض برجام است و علی‌رغم برخی تفسیرهای خلاف واقع (که آن را جدا از تحریم‌های حوزه هسته‌ای قلمداد می‌کنند) اتفاقا ناظر به پرونده هسته‌ای نیز هست؛ زیرا فرمان ۱۳۳۸۲ ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده با موضوع کنترل تسلیحات کشتارجمعی (ازجمله اتمی) را در قالب قانونی به‌روزشده ابلاغ می‌کند.

متأسفانه در این میان برخی بزک‌کنندگان دشمن در داخل با فریب افکار عمومی چنین پیامی را القا می‌کنند که خصومت تازه‌ای متوجه ایران نبوده و جای نگرانی نیست!

حال آنکه به‌نظر می‌رسد آمریکایی‌ها طمع کرده‌اند که از طریق فشار تحریمی، توده‌های مردم را در برابر نظام قرار دهند و با ایجاد شکاف درونی، از حاکمیت امتیاز بگیرند. این رویکرد نشان می‌دهد که دشمن -بر خلاف آنچه ادعا می‌کند- تنها در پی کنترل نفوذ خارجی ایران نیست، بلکه با یورش مستقیم به انسجام ملی، نقشه براندازی اصل نظام را عملیاتی کرده است.

https://hoorkhabar.ir/663202کپی شد!
61