رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا در اولویت قرار دارد

هورنیوز -غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان به صورت مستمر در برنامه های مدون ما قرار دارد که عید امسال را نیز مانند سال گذشته در کنار خانواده های معظم شهدا گذراندیم.
وی افزود:همچنین بررسی مسائل و مشکلات خانواده شهدا و درخواست ها و پیشنهادات آن ها همواره یکی از اولویت های ما در راستای خدمت رسانی به این خانواده های گرانقدر است.
استاندار خوزستان ادامه داد: تا جایی که در توان داریم سعی شده شرایط را برای خانواده شهدا به گونه ای پیش ببریم که کمتر جای خالی عزیزان خود را احساس کنند و با مشکل مواجه نشوند.
وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و ایجاد امنیت این میهن اسلامی جان خود را نثار کردند و این وظیفه ماست ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا، خانواده های آن ها را مورد حمایت قرار دهیم و مشکلات آن ها را به حداقل برسانیم.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان عصر دوشنبه با خانواده های سردارشهید علی محمد قربانی و شهید حمید قنادپوراز شهدای مدافع حرم دیدار کرد و با حضور در حسینیه شهدای شمخانی اهواز و دیدار با جمعی از بزرگان عرب خوزستان نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

https://hoorkhabar.ir/660910کپی شد!
87