فولاد پیروز دربی خوزستان

هورنیوز – فولادی ها که تا پیش از این دیدار یک پله پایین تر از صنعت نفت آبادان قرار داشتند توانستند در این بازی و با پیروزی برابر زرد پوشان ۳۵ امتیازی شوند و از این تیم پیشی بگیرند. این پیروزی در حالی به دست آمد که آبادانی ها در دیدار رفت نیز نتوانسته بودند در برابر فولادی ها از شکست بگریزند.

 

 

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ ساعت: ۱۸، استادیوم: تختی آبادان
داور: مهدی مرجانزاده، کمک ها: محمدرضا مدیرروستا، براتعلی مولوی

 

کارت زرد
بهادر عبدی(۴۵)
ساسان انصاری(۶۸)و(۵+۹۰)

 

 

اخراج
ساسان انصاری(۵+۹۰)

 

صنعت نفت آبادان:

ناصر سالاری، علی هلیچی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی(۵۸ مجتبی ممشلی)، محمد زبیر نیک نفس، حکیم نصاری(۷۰ علی صلاح هاشم)، امیر ذلیکانی (۴۶ رضا جبیره)، بهادر عبدی و محمدشادکام
سرمربی: فیروز کریمی

 

 

فولاد خوزستان:

حسان مریدیان، ساسان انصاری، ایوب والی، محمد اهل شاخه(۸۵ یوسف وکیا)، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، احمد عبدالله زاده، سینا مریدی، میثم دورقی، سروش سعیدی و محمود مطلق زاده(۷۲ هاشمی نژاد(۸۰ بهرام رشید فرخی))
سرمربی: نعیم سعداوی

 

شرح گل:
صنعت نفت ۰ – فولاد خوزستان ۱ (دقیقه ۳۱، بختیار رحمانی): در حالی که بازی به صورت پایاپای پیش می رفت یک ضربه زیبا از سوی بختیار رحمانی دروازه آبادانی ها را باز کرد تا فولاد از حریف خود پیش بیفتد.

 

شرح بازی:
شاگردان نعیم سعداوی موفق شدند بازی برگشت خود در برابر صنعت نفتی ها را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند و بتوانند خود ۳۵ امتیازی کنند.
بازی در نیمه اول با حملات جسته و گریخته آبادانی ها آغاز شد و این تیم که در این دیدار میزبان بود با حرکت بازیکنان خود در فکر باز کردن دروازه حریف بود اما این اتفاق نیفتاد و فولادی ها موفق شدند کمی پیش بیایند و از فشار ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی بکاهند تا اینکه پس از رسیدن به دقایق میانی بازی در نیمه اول دو تیم به صورت یکسان دروازه یکدیگر را در نظر داشتند. در این دقایق هر دو تیم بدون اینکه بخواهند به بازی دفاعی روی بیاورند هر از گاهی حملاتی را روی دروازه یکدیگر طراحی می کردند تا اینکه پیش از پایان نیمه اول فولادی ها روی ضربه زیبای هافبک باتجربه خود توانستند به گل برسند. پس از این گل نیز آبادانی ها تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند بازی را به تساوی بکشانند اما این اتفاق نیفتاد.
اما در نیمه دوم صنعت نفتی ها از همان ابتدای نیمه تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند دروازه حریف را باز کنند و بازی را به تساوی بکشانند، آنها با تعویض های پیاپی تلاش کردند تا بتوانند راه دروازه حریف را در پیش بگیرند، فیروز کریمی از میانه های این نیمه تصمیم گرفت تا تیمش با سه مهاجم به سوی دروازه فولاد حمله کند، حملاتی که در نهایت جواب نداد تا طلایی پوشان آبادانی ها نتوانند بازی را به تساوی بکشانند و سه امتیاز این دیدار را از دست دهند.

 

بهترین بازیکن:
بختیار رحمانی در این دیدار علاوه بر ارائه یک بازی موثر و منطقی، یک گل زیبا نیز به ثمر برساند و بتواند مقدمات برد تیمش را فراهم کند.

 

 

اتفاق ویژه:
ساسان انصاری تا قبل از بازی های هفته بیست و نهم به عنوان یکی از دو آقای گل لیگ محسوب می شد در این بازی علاوه بر تحویل این عنوان به مهدی طارمی، با دریافت کارت زرد و سپس اخراج از میدان، فرصت حضور در دیدار پایانی را از دست داد تا به طور کامل امید خود را برای رسیدن به عنوان آقای گلی از دست دهد.

 

 

https://hoorkhabar.ir/655564کپی شد!
80